ميرحسين موسوي : در نماز جمعه دين ، كرامت ، راي و پرچممان را پس خواهيم گرفت

بازار تهران امروز يكي از شلوغ ترين روزهايش را پشت سر گذاشت . سبزها براي خريد سبز از ساعت ۱۰صبح امروز به بازار بزرگ تهران رفته بودند . زهرا رهنورد ، همسر ميرحسين موسوي نيز در ميان مردم بود . دالانهاي بازار بسيار شلوغ بود و گهگاه شعارهاي مردم نيز بگوش ميرسيد .

هزاران مامور يگانهاي ويژه نيروي انتظامي و ماموران امنيتي در اطراف بازار و خيابانهاي منتهي به آن حضوري پررنگ داشتند . هر از گاهي در ايستگاه مترو ۱۵ خرداد (ايستگاه بازار) نيز شعارهاي الله اكبر ، ياحسين ميرحسين و مرگ بر ديكتاتور به گوش ميرسيد . بقدري نيروي انتظامي در بازار و خيابانهاي اطراف حضور دارند كه به شوخي از رييس مركز اطلاع رساني ناجا كه آنجا حاضر بود پرسيدم اگر الان در نقطه ديگري از تهران تظاهراتي برگزار شود نيرويي باقيمانده است كه به آنجا ببريد ؟!

ميرحسين موسوي در نماز جمعه اين هفته تهران

" آیت الله هاشمی اعلام کردند به جهت جلوگیری از درگیری در این نماز جمعه شرکت نخواهند کرد، لیکن دعوتنامه ها همچنان به دست ما می رسد ! این نماز جمعه تهران، توسط "سبز" و سبز ها فتح خواهد شد: کرامت، رای، پرچم و دین خود را پس خواهیم گرفت "

اين مطلب را ميرحسين موسوي و همسرش زهرا رهنورد در صفحه " فيس بوك " خود منتشر كردند . مردم تا امروز خواستار پس گرفتن آراي دزديده شده شان بودند اما از روز جمعه اعتراض به حذف امام جمعه شان نيز به شعارهايشان اضافه ميشود .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی