خبر جدید 20:30با خانواده ندا اقاسلطان واقعی مصاحبه کرد

خبر جدید 20:30با خانواده ندا اقاسلطان واقعی مصاحبه کرد

خبرنگار:سلام خانم میشه شما خودتان را معرفی کنید بله من خانم اقا سلطان هستم مادر ندا خبرنگار:میشه بگید ایا شما ان دختری که در فیلم تیر به سینه اش خورد میشناسید...خان اقا سلطان:بله میشناسم ایشان دخترم بود ...خبرنگار :ایا شخصی که همراه ان دختر هم بود میشناسید...خانم اقاسلطان:بله میشناسم ایشان استاد موسیقی دخترم هستند ...خبرنگار :ایا خبر دارید شایعه سازان حتی فیلم خاکسپاری دختر شما را هم دارند و حتی برایش قبر درست کرده اند و بخاکش کرده اند ...خانم اقا سلطان :بله متاسفانه همین پیش پای شما شنیدم و فیلمش را دیدم خبرنگار:خب خانم اقا سلطان میشه بگید الان دختر شما کجاست ...خان اقاسلطان:بله دختر من الان در کاناداست خبرنگار میشه باهاش صحبت کنیم ..خانم اقا سلطان الان که نه البته تا نماز صبح باید صبر کنیدموقع اذان بیدار میشه خبرنگار خب خانم اقاسلطان شما ایا پیامی برای این دروغگویان شایعه ساز دارید ..خانم اقا سلطان بله من از دولت می خواهم که نگذارند از لحظه تیر خوردن جگر گوشه ام فیلم بگیرند در فیلم دختر من مطلومانه تیر می خورد بگوید تیر نسازند و موجب نگرانی خانوادهها نشوند الان دختر من با توجه به اینکه تیر خورده و خون از گلویش مظلومانه بیرون امده اما زنده است و در کانادا داره برا خودش نماز صبح می خونه..خبرنگار"ایا در اخر حرفی دارید...خانم اقاسلطان:در اخر من از شما که میگردید و ما را پیدا می کنید تا به خودمان بفهمانید هر چه دیدید دروغ دیده اید تشکر می کنم و در اخر به مردم می گویم گول شایعات را نخورند زیرا انکه در فیلم دیدید دخترم بود و انکه تیر به سینه اش خورد بازم دخترم بود و انکه بخاک سپردند بازم دختر مظلوم من بود ولی این را هم بگم دختر من الان 5 ساله کاناداست

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی