کروبی دلیرمرد سیاست ایران


حکومتی که به خود نسبت جمهوری اسلامی می دهد آشکارا نشان داد به عنوانی که به رژیمش داده است حتی به شکل ظاهری هم وفادار نماند.نه جمهوریت نظام قابل قبول است ونه اسلامیت آن ایرانی بودن آن هم خود بحثی جداگانه دارد.

حکومت سرکوبگر حاکم بر ایران که با جوانان دختر وپسر بخاطر نوع ورنگ پوششان ومدل موهایشان ورنگ ناخن هایشان و... به بدترین شکل برخورد می کرد ومی کند که مبادا پایه های کامل ترین دین جهان سست گردد در بازداشتگاههای مخوفش جوانان را لخت می کند وحیوانات انسان نمایی را که هیچ باوری را در سر نپرورانیده اند جز گرگ منشی وددخویی را اجیر می کند تا به مبارزین راه آزادی تجاوز جنسی کنند.

درست ۳۰ سال است که این اتفاقات ناگوار در زندانهای ایران رخ می دهد اما همیشه به خاطر شرم وحیا آسیب دیدگان این تجاوزها سعی بر پنهان نمودن آن می کردند ویا در زمانی افشاگری می نمودند که دیگر درایران نبودند. اما جنایتهای پس از انتخابات ۲۲ خرداد آنقدر وقیحانه است که دیگر تشنگان قدرت در حال نشان دادن چهره ی واقعی تر خود هستند و لی تا پیش از انتشار نامه ی آقای کروبی به آقای هاشمی رفسنجانی فکر می کردندخبر این تجاوزها وجنایت ها در همان حد گذشته پخش خواهد شد.

وقتی آقای کروبی که از مبارزین علیه رژیم شاهنشاهی پهلوی بود و خود تجربه ی زندانی بودن را داشته وپس از پیروزی انقلاب اسلامی مقامها ومنصبهای بالایی در رژیم فعلی بدست آورده اقدام به افشاگری می کند یعنی جنایت در این حکومت سر به فلک کشیده است.مطمئنن خبر بی حرمتی هایی که در زندان به بهزاد نبوی این پیرمرد سیاست ایران شده به گوش آقای کروبی هم رسیده است.که بسیار دردناک وآزار دهنده است.

گروهی خرده می گیرند که آقای کروبی تازه به این نتیجه رسیده است که در زندانها به زندانیان تجاوز می شود؟باید به اینان پاسخ داد دوستان عزیز ماهی را هر موقع از آب بگیریم تازه است . ما باید در این برهه ی زمانی سنجیده تر رفتار کنیم وسخن بگوییم وباید بدانیم که افرادی همچون مهدی کروبی ومیر حسین موسوی ومحمد خاتمی هرچند از امکاناتی که در زمان اصلاحات در اختیار داشتند استفاده نکردند اما امروز حمایت وهمدلی با مردم را به بهترین شکل انجام می دهند به گونه ای که مردم دیگر خواسته هایشان فراتر از بازنگری آراست وشعارهای مرگ بر دیکتاتور و...گواهی است بر این حمایتها. همین که آقای کروبی در روزنامه اش به انتشار نامه ای در رابطه با تجاوز به زندانیان در زندانها که به رییس مجلس خبرگان نوشت مبادرت ورزید یعنی این مرد شجاع تر از آنیست که درباره اش فکر می کنیم ومن به شخصه بسیار خوشحالم که به مهدی کروبی رای دادم ومطمئنم کروبی ها وموسوی ها نام نیکی در تاریخ ایران از خود بر جای گذاردند. و بعید می دانم در نظامی با عنوان جمهوری اسلامی دیگر انتخابات ریاست جمهوری برگزار گردد چون معتقدم این نظام روبه سقوط است وآبروی اسلام را در تمام دنیا برده است وخود روحانیون واقعی اسلام در ایران متوجه شده اند که بیش از هر ضداسلامی خود این حکومت منسوب به اسلام ، به اسلام آسیب رسانده است.و بعید می دانم در حکومت بعدی دین را با سیاست بیامیزند وبر دیوارهای شهر بنویسند دیانت ما عین سیاست ماست وسیاست ما عین دیانت ماست چرا که در این ۳۰ سال ثابت شد نه سیاست عین دیانت است ونه دیانت عین سیاست وآمیختگی این دو باعث نابودی دیگری می گردد مانند آنچه که در این ۳۰ سال خصوصن در این ۲ماه شاهدش بودیم وهستیم.

از وبلاگ دختری از ایران

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی