افشای اسامی عوامل وزارت اطلاعات از اهم واجبات است


برگ سبز: نخستين واکنش های ناشی از ترس کودتاگران، با پوشاندن چهره لباس شخصی ها و آدمکشان آغاز شد. چه در تصاوير منتشر شده و چه در مراحل عمل، جنايتکاران و خائنين مجبور به پنهان کردن صورت خود شدند که عکس العملی بود در قبال انتشار برخی اسامی و نشانی عاملين جنايات اخير.
امروز اما وزارت اطلاعات به سرپرستی محمود احمدی نژاد اطلاعيه ای داد تا افشاگران نام عوامل اين سيستم امنيتی مخوف را بشدت تهديد کند. در متن اين پيام آمده است:
" با عنايت به اين ‌كه در روزهاى اخير مشاهده مي‌شود بعضا اخبار نادرستى نسبت به وزارت اطلاعات منتشر مي‌شود كه موجب نگرانى و تشويش اذهان عمومى است، نظر به اين كه اطلاعات مربوط به وزارتخانه از قبيل اسناد، هويت پرسنل، ساختار وزارت اطلاعات و ... جزء موارد طبقه‌بندى شده محسوب مي‌شود، بنابراين ضرورى است كليه اشخاص به ويژه اصحاب رسانه و وسايل ارتباط جمعى من جمله روزنامه‌ها و سايت‌ها نسبت به عدم درج اسامى و سمت آن‌ها كه موجب افشاى اطلاعات محرمانه گرديده و اختلال در وظايف و اداره امور وزارت ايجاد مي‌كند و مصالح كشور را مخدوش مي‌نمايد، خوددارى كنند. بديهى است عدم توجه به قوانين و مقررات موضوعه در اين زمينه، اين حق را براى وزارت اطلاعات ايجاد مي‌كند كه متخلفان را تحت پيگيرد قانونى قرار دهد. "
با توجه به وحشت روزافزون جنايتکاران از سرنوشت محتوم پيش رو، بجاست افشای نام و نشانی همه اعضاء، مديران و حتی عوامل دست دوم و خبرچينان وزارت اطلاعات بطور مستند و با ذکر جزئيات، در دستور کار مطلعين قرار گيرد.

20 مرداد 1388

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی