بازداشت یکی از فعالان ستاد میرحسین موسوی


بازداشت یکی از فعالان ستاد میرحسین موسوی

خبرگزاری هرانا : مهدی (سهیل ) یادگاری دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشگاه بین الملل قزوین و از فعالان ستاد میرحسین موسوی یکی دیگر از بازداشت شده‌گان روزهای اخیر است.
وی که 33 ساله است، پنج روز پیش در محل کارش که با محل سکونت‌اش یکی است، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد و تا کنون از وی هیچ خبری در دست نیست.
علیرغم اعتراض‌های زیاد نسبت به بازداشت‌های دو ماهه‌ی اخیر و گفته‌های برخی مسئولان که روند گسترده‌ی بازداشت‌ها متوقف شده است، این چندمین بازداشت در روزهای اخیر است و بازداشت فعالان سیاسی هم‌چنان ادامه دارد.

«در حوادث دانشگاه عده‌ای مأمور و لباس شخصی بدون مجوز وارد کوی شدند»

ابراهیم کلانتری، رئيس نهاد نمایندگی رهبر جمهوری اسلامی‌ در دانشگاه‌ها، گفت: «در جریان حوادث کوی دانشگاه جمعی از نیروی انتظامی و لباس شخصی بدون مجوز وارد کوی شده‌اند.». روزنامه‌ی اعتماد به نقل از ابراهیم کلانتری نوشت، حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر در حادثه کوی دانشگاه زخمی شده‌اند. رئيس نهاد نمایندگی رهبری همچنین افزود که اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران به دلیل فعالیت‌های سیاسی‌شان در بازداشت به سر می‌برند و ربطی به دانشگاه ندارند. به گفته‌ی کلانتری، این موضوع توسط مجلس پیگیری می‌شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی