حمله کوچک زاده به کروبی





يكشنبه ، 25 مرداد 1388 ، 16:53

فارس: نماينده مردم تهران گفت: عدهاي از سادگي كروبي سوء استفاده ميكنند ولي نميشود با اين عذر به كروبي اجازه داد كه هر عمل خلاف قانون و ضديت با نظام و انقلاب را انجام دهد.

مهدي كوچكزاده با اشاره به اقدام كروبي در نگارشنامه در خصوص مسائل پيرامون بازداشتهاي اغتشاشات پس از انتخابات و رسانهاي كردن آن بدون ارائه مستندات گفت: از آنجا كه كروبي در انتخابات دوره نهم نتوانست واقعيت شكستي را كه خورده بود تحمل كند اين مطلب را بهانه قرار داد كه چند لحظهقبل از اعلام نتايج خوابيده و وقتي بيدار شده مثل اصحاب كهف همه چيز را دگرگون شده يافته است.
وي افزود: در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري متاسفانه به نظر مي‌‌رسد كه ضربه عدم توجه مردم به كروبي به حدي سنگين بود كه وي را بعد از اعلام نتايج به يك خوابي برد كه به هيچ وجه حاضر نيست از آن بيدار شود و حقيقت را درك كند. مطالبي كه كروبي در نامه بيان كرد بيشتر به هذيان شبيه است. هذيان گوييهايي ميكند و اينها را به مؤمنين و نظام نسبت ميدهد.
وي با بيان اينكه كروبي بايد بداند به خاطر اين حرفها اگر در اين دنيا نشود حساب پس دهد در آخرت و در پيشگاه خداوند بايد جوابگو باشد، اظهار داشت: اين اقدام كروبي علاوه بر اينكه اقدامي اصلاحگرايانه نبود بلكه موجب سوء استفاده بيگانگان هم شد. كروبي بايد جوابگوي خون شهدايي باشد كه مدعي است سالها در بنياد شهيد خانواده آنها را سرپرستي كرده چرا كه از مطالب ايشان بيش از آنكه به نفع مملكت، شهدا و باقيماندگان شهدا باشد به دشمنان آنها نفع ميرسد. سخنان كروبي بيش از آنكه جبهه دوستان امام و انقلاب را شاد كند، دشمنان نظام و انقلاب را شاد كرده و ميكند.
مهديكوچكزاده يادآور شد: كروبي اگر راست ميگويد كه جمهوري اسلامي را با قرائت امام قبول دارد و جمهوريت را هم عرض اسلاميت ميخواهد بايد بپذيرد كه مردم حتي دوستان و رفقاي خودش از ايشان روي برگرداندند و به ايشان راي ندادند. جمهوريت نظام اينگونه تضمين ميشود كساني كه در انتخابات راي نياوردند تبعيت كنند.
وي در خصوص وجود دستهاي پنهان پشت اين قضيه گفت: عدهاي از سادگي كروبي سوء استفاده ميكنند ولي تا كي ميشود با اين عذر به كروبي اجازه داد كه هر عمل خلاف قانون و ضديت با نظام و انقلاب را انجام دهد. سادگي و سادهلوحي انسانها اگر موجب ضربات جبرانناپذير به حقوق عامه شود به اين عذر نميشود از خلاف و خطاي آنها چشمپوشي كرد.
نماينده اصولگراي مجلس شوراي اسلامي به سابقه كروبي كه به عنوان چهرهاي مورد قبول امام مطرح بوده اشاره و خاطرنشان كرد: سابقه خوب كسي موجب تضمين عاقبت خوب نميشود و همچنين به استناد سابقه خوب وي اين حرفها ايجاد لكههاي سياه در ذهن برخي مردم و جوانان ميكند گرچه ايجاد اين لكهها به سادگي به وجود ميآيد ولي از بين بردن آن كه البته موجب اقدامات غيرقابل توجيه ميشود به سادگي امكانپذير نيست.
كوچكزاده با تاكيد براينكه كروبي بايد در پيشگاه خداوند پاسخگوي همه اقدامات و اعمالي باشد كه در اثر حرفها و اقدامات وي از برخي سر ميزند، تصريح كرد: كروبي واقعا اگر به حرف خودش اعتقاد دارد كه جمهوري اسلامي و نظام را با قرائت امام قبول دارد يكي از ويژگيهاي اصلي امام اين بود كه قسم خورد " اگر از من هم خلافي سر بزند آماده مواخذه هستمولي ما امروز شاهديم به محض اينكه بحث پاسخگويي كروبي و موسوي مطرح ميشود اينها با استناد به سوابق خودشان درصدد فرار از پاسخگويي برميآيند از همينرو اگر به خاطر مصلحتهاي نظام نشود آنها را پاي ميز محاكمه كشاند اما تا روز جزا و پاسخگويي در پيشگاه حق فاصله زيادي نيست و كروبي بايد بهتر اين را درك كند.
وي به اظهارنظر يكي از هواداران كروبي كه گفته بود "كوچك زادهها به بزرگ زادگان خرده نگيرند " اشاره كرد و گفت: بنده به اين اسم متواضعانه كوچكزاده كه جدم بر من نهاده افتخار ميكنم ولي كروبي بايد بداند با اين نام بزرگي كه بر خود گذاشته نام بزرگ موجب بزرگي نميشود كما اينكه مهدي هاشمي هم كه اعدام شد اسمش هاشمي بود، در حالي كه نام كوچك هم موجب كوچكي نميشود همانطور كه ميرزاكوچك خان در ذهن ملت ايران مرد بزرگي است.
وي خطاب به كروبي تاكيد كرد: كروبي كه از مقدمه بزرگ بودن برخوردار است اعمالش را هم با فاميلش تطبيق دهد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی