ادعای شاخدار انصار نیوز:

كروبي: آزار جنسي بازداشتشدگان شايعهای بود کهخواستم رسیدگی شود

در پي انتقادات مطرح شده عليه نامه پراكنيهاي اخير مهدي كروبي ، وي در مصاحبهاي به شايعه بودن موضوع آزار جنسي بازداشتشدگان اعتراف كرد و اظهار داشت: نگفتم كه حتما چنين اتفاقي روي داده است.

به گزارش ايرنا دبيركل حزب اعتماد ملي كه طي روزهاي اخير به شدت از سوي دلسوزان نظام و انقلاب به دليل نامه پراكني هايش مورد مذمت و انتقاد قرار گرفته بود در خصوص دلايل انتشار نامه اخيرش توضيحاتي ارائه داد و گفت:

اخباري به من درباره آزار جنسي بازداشتشدگان رسيد كه به علت ناراحتي شديد از اين موضوع نامهاي را به صورت محرمانه به رييس قوه قضائيه نوشتم مهدي كروبي ادامه داد:در همان نامه هم نگفتم كه حتما چنين اتفاقي روي داده است بلكه گفتم كه شايعه شده كه چنين ماجرايي روي داده و افرادي از آشنايان خودمان نيز اين مطلب را گفتهاند و تاكيد كردم كه انشاء الله اخباري دروغ و شايعه باشد ولي بايد اين اخبار بررسي شود تا اگر شايعه اي بيش نيست كه همه از رفتارها و عملكردها با قاطعيت دفاع كنيم .

وي افزود:اگر هم در مواردي چنين اتفاقي روي داده است بگوييم كه عاملان اين قضيه جزو نيروهاي خودسر بودهاند كه بايد معرفي و مطابق قانون مجازات شوند تا اينكه ساحت مقدس جمهوري اسلامي ايران را از چنين مباحثي پاك كنيم كه چنين موضوعي در تاريخ ثبت نشود و شاخ و برگ فراواني به ان داده شود و از سوي ديگر خون بچههايي كه در اين راه كشته شدهاند تضييع گردد .

كروبي افزود : من در اين نامه تاكيد كردم كه اگر هم چنين اتفاقي روي نداده است و ثابت شد كه اين چنين نبوده از زبان ما كه خودمان به انتخابات معترض بودهايم مطرح شود تا حداقل عدهاي باور كنند

كروبي با اشاره به برخوردهايي كه در واكنش به انتشار چنين نامهاي صورت گرفت گفت : بيش از ده روز منتظر پاسخ نامه ام بودم ولي به من خبري نرسيد و بنابراين اين نامه را علني كردم و در اين ميان برخي دوستانه انتقاداتي را مطرح كردند كه من نيز استقبال كردم.

گفتني است آيت الله هاشمي شاهرودي رياست سابق قوه قضائيه در پاسخ به ادعاهاي كروبي اعلام كرده بود هيچ موردي از آزار جنسي در بازداشتگاههاي ذيربط وجود نداشته است.

برگرفته از انصار نیوز


سایت انصار نیوز همانند رییس جمهور و ولی فقیهش چه وقیحانه دروغ می گوید. برای دریافت نظر آقای کروبی به چند پست پایین تر در تیغونک و به مطلب پایین مراجعه کنید تا شیادیِ دروغپردازان را آشکارا دریابید.

مهدی کروبی: من حرف مفت نزدم، به زندانیان تجاوز شده






نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی