شمه ای از ادبیات سینه چاکان و عاشقان ولایت


فاطمه رجبي - قاليباف در پاريس، سطلهاي زباله سياسياش سرريز

به گفته پروين احمدينژاد، عضو شوراي شهر، قاليباف براي مرخصي به پاريس رفته است. هيچكس هم نيست از اين نظامي مستعفي يكشبه رجل سياسيشده بازخواست كند كه: اين همه سفر خارجي با انگيزه و هدف، هزينه و محتواي پنهان چرا؟!

آيا بايد آن قدر دست روي دست گذاشت و تعارف كرد و تعلل تا يك كودتاي ديگر لجني يا به رنگي ديگر واقع شود و دست پاريس و لندن و واشنگتن و ... رو شود.

شهردار تهران هيچ مسووليتي ندارد، سطلهاي زباله سياسياش سرريز است و تعفن و پشهها و گربههاي دور آن همچنان در خانهها و كوچهها «سياست خردگرايانه شهردار را به نمايش گذارده و مردم از آن بهرهمند». بارها نوشتهام منزل قاليباف مانند ديگر همپالكيهايش هنوز به گونه غيرقانوني در شهرك ... و ويلاهاي شيك و بزرگ با فضاي سبز و بهداشت كامل است. او چه كار دارد كه فاطمه رجبي و همسايگانش در شهركي كه سطلهاي پر از زباله متعفن و جويهاي لجنگرفته موجب دهها بيماري براي آنها ميشود و البته دانش و خردورزي مديريتي رضاخان حزباللهي را ثبت ميكند.

انتخابات تمام شد و امام زمان عجل‌الله تعالي فرجه الشريف با عنايات ويژه‌اش دست مكاران را رو كرد و روسياهي وابستگان به بيگانه و قدرت‌پرستان، «از قبيله‌هاي هميشه‌حاكم» تا «برخي نظاميان يك‌شبه رجل سياسي‌شده» را نتيجه داد.

آيا وقت آن نرسيده اين سطل‌هاي سياسي كه براي تبليغ انتخاباتي كه به ناكامي قدرت‌پرستان انجاميد و البته رسوايي آنها، جمع شود، تا زباله‌هاي متعفن كه به اندازه رجال قدرت و ثروت آزاردهنده‌اند مانند قبل در كيسه‌هاي سربسته به وسيله مأموران شهرداري از جلوي منازل جمع‌آوري گردد؟!

آيا فاطمه رجبي و صدها تن كه از نظر امكانات مالي و مناطق سكونتي در سطح او هستند بايد همچنان زباله‌ها را از «دولتيِ سرِ شهردارِ هميشه در پاريس يا مونيخ يا ...» به دوش بكشند و تا سطل‌هاي سياسي بياورند و آنگاه براي يك روز يا بيشتر از تعفن و پشه‌ها و گربه‌هاي دور آن و زيبايي خيابان و كوچه به دليل سر ريز شدن اين سطل‌ها به دعاگويي شهردار فاضل و مدير و خدمتگزار مشغول باشد.

شوراي شهر خواب است و شهردار غيرمسوول و به كارهاي ديگر مشغول! شهر را گنداب برداشته است! انتخابات تمام شده و براي چهارسال ديگر وقت بسيار است! كودتا هم رسواست، زباله‌ها بايد جمع شوند و جوي‌ها لجن‌گيري، مگر كودتاي لجني به شكست نرسيد؟!

تیغونک: این کرکسان بجنگ و تماشاگریم ما!


منبع انصار نیوز

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی