از جنگ زرگری با ا.ن. تا حمله به کروبی؛ ده نمکی تو عوض نشده ای همان عوضی که بودی هستی


از جنگ زرگری با ا.ن. تا حمله به کروبی؛ ده نمکی تو عوض نشده ای همان عوضی که بودی هستی

By greenfreedom

مدتها پیش سایت سید محمد علی ابطحی رو طبق عادت روزانه می خوندم که به پستی در مورد اخراجی های 2 بر خوردم. در اون پست (اینجا ببنید) ابطحی تلویحا گفته بود که ده نمکی که روزی رهبر چماقداران انصار بوده، انسان به راهی شده و دست از چماق کشیده و حالا یک چهره فرهنگی شده و حتی در پست خودش گفته بود که برای دیدن فیلم اخراجی ها با تاج زاده و ده نمکی هماهنگ کردم و با خانواده رفتیم و فیلم را دیدیدم و ده نمکی استقبال پر شور مردم را با دوم خرداد مقایسه کرده و….

و در پستی دیگر که متاسفانه در وبلاگ ابطحی پیدا نکردم (ولی کلیاتش اینجا است) رسما ده نمکی گفته بود که عوض شده ام و لی عوضی نشده ام!

خوب تا اینجا که ظاهرا ده نمکی رهبر انصار عوض شده، اما چندی پیش هم سایت سایت انصارحزب ا… متناوب به احمدی نژاد حمله می کرد که البته همان موقع از سوی تحلیلگران اعلام شد که اینها جنگ زرگری است برای انحراف درجنبش مردم. روز جمعه 23/5/88 هم که خود ده نمکی شخصا در نماز جمعه اعلامیه حمله به دفتر کروبی را پخش می کرده است. با این حساب به راحتی می توان دریافت که یک انسان عوضی به سختی می تواند عوض شود و البته باید ریاضت ها بکشد ولی امثال ده نمکی و غیره لمپن هایی هستند که عوض شدنشان محال است. راستی این مثل را شنیده اید که توبه گرگ مرگ است خیلی به حال روز امروز حاکمان ایران می خورد؟ حالا همان کسی که در وبلاگش از ده نمکی تعریف کرده در زندان زیر شکنجه است و این فرد و دار و دسته اش به فکر تجاوز به زندانیان و حلمه به رهبران اپوزوسیون هستند.

در پایان باید به این لمپن نمکی زاده بگویم که : ده نمکی تو عوض نشده ای همان عوضی که بودی هستی.

از آزادی سبز

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی