ازحجتیه تا تجاوز جنسی، از ندا تا ترانه ,احمد گوهری برحقی

ازحجتیه تا تجاوز جنسی، از ندا تا ترانه ,احمد گوهری برحقی
انجمن حجتیه، انجمنی که با هدف مبارزه با فرقه بهائیت آغاز شد، با عقیده به اینکه تشکیل حکومت اسلامی فقط با حضور امام زمان شیعیان ( با خروج از چاه جمکران!) صورت میپذیرد و دنیا را باید آنچنان ظلم فرا گیرد که دعای ظهور همه مردم به عرش! رسیده، خداوند هم دستور ظهور! را جاری سازد تا آرمان شهر، آنهم فقط با 313 نفر یک شبه اتفاق بیفتد. این انجمن در سال 62 با اشاره خمینی به ظاهر منحل شد ( بطور زیرزمینی فعالیت میکرد) چون وی معتقد به تشکیل حکومت اسلامی در زمان خویش بود واین انجمن با به قدرت رسیدن وی در تضاد بود.اما پس از مرگ وی، این تشکیلات دوباره شروع به فعالیت کرد، از اعضای قدیم ، خامنه ای قاتل ، مصباح یزدی جانی ، احمدی نژاد تیر خلاص زن و یزدی فاسد ( عضوشورای نگهبان و رئیس قوه قضائیه سابق کهدر زمان وی چه بی گناهانی بر طناب بی رحمی و تحجر آویخته گردیدند) میتوان نامبرد. هر چند خامنه ای جلاد پس از به قدرت رسیدن تا حدی از آنها دور شد ( حجتیه معتقد به ولایت مطلقه فقیه نیست و فقط اصل ولایت فقیه را قبول دارد) ولی در درون موافق است و به همین جهت در نماز جمعه اعلام کرد که نظراتش به احمدی نژاد نزدیکتر است تا هاشمی.

چنانچه خوشبینانه به این طرزتفکر بنگریم و با شناختی که همگان از طرز تفکر مصباح یزدی دارید، بخوبی میتوانیم درک نماییم که چرا احمدی نژاد این مجنون تمام و کمال و طرفداران بدتر از وی، اینگونه جامعه را بسوی هرج و مرج پیش میبرند، ازایجاد سونامی اقتصادی و کودتای رأی گیری، تا شکنجه و تجاوز و اعدامهای روزانه ، بی اعتباری ایران در سطح بین الملل و اصرار بر تولید سلاح اتمی ، همگی ناشی از دیدگاه خانمان سوز، ضد ایرانی وضد بشری این جانیان بالفطره است و در این راه از هیچ جنایتی روی گردان نیستند.

اما با نگاهی واقعگرایانه و با توجه به تاریخ ننگین و پر از جنایت این رژیم و حتی خود اسلام درمیابیم که، اساس این حکومت و دین بر پایه جنگ و تجاوز است، از ازدواج محمد با عایشه 6 وبه روایتی 8 ساله گرفته، تا مجاز بودن تعدد همسران برای مردان، تجاوز به دختران و پسران ( حتی درابتدای دوره طلبگی) و همخوابگی اجباری، یک شب قبل از اجرای حکم اعدام، شکنجه مردان ،زنان و کودکان، ترور افراد چه در داخل و چه درخارج، اعدامهای گروهی ، قتلهای زنجیره ای و هزاران جنایت دیگر جملگی ، دلیلی محکم بر ضد بشری بودن این حکومت و دین مبتنی بر آن میباشد.

شاید امروز گوشها، شنوایی خود را در مملکت باز یافته اند، شاید امروز جرأت بازگویی در بین اقشار جامعه،تحت تأثیر تحولات اخیر، بوجود آمده است، ولی این درد، این فاجعه، این طاعون، از بدو تشکیل این نظام وجود داشته است، این چنین 30سال است که تار مینوازند، امروز بر گوش نشسته است، زخمی بسیار کهنه بر اعماق وجود همه آزادیخواهان، قوم کُرد و بلوچ و آذری و فارس و درهمه زمانها بخصوص در بین سالهای 60-67 و زمان جنبش دانشجویی 78میباشد ،که با نامه امثال کروبی و موسوی که زمانی خود شرکای این اعمال ضد بشری بودند، این زخم جانکاه التیام نمیابد، همین جانیان اگر به قدرت میرسیدند حتی به روی مبارک نمی آوردند، بلکه اینان هم منکر به خون غلتیده شدن عزیزان وطن میشدند؛ حتی با تغییر این رژیم، درد از دست دادن عزیزانی همچون بختیارها ،قاسملوها، شرفکندی ها، فروهرها، فرخزادها و غنچه گانی تازه پرپر شده همچون ندا و ترانه، سهراب و محسن کاهش نمیابد، اما این هزینه ای است که همگان به نوعی باید بپردازیم، برای فردایی بهتر و دستیابی به حکومتی بر مبنای خواست مردم.

باید اضافه کرد، این رژیم نه از کشتن و شکنجه، نه از تجاوز و خشونت، رویگردان است، همچون گرگانی گرسنه به خودی های خود رحمی ندارند، وای بر احوال مردم عادی، پس تنها یک راه باقیست، سرنگونی این رژیم به هرشکل و وجهی، از اعتراضات هماهنگ تا مبارزه مسلحانه، همه و همه باید در راه براندازی و حذف این لکه ننگ در تاریخ ایران زمین بکار گرفته شود. به امید آنروز.

منبع: اطلاعات نت

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی