hحمدی‌نژاد: اگر در انتخابات بعدی مشایی رئیس‌جمهور شود افتخار می‌کنم معاون ‌اولش باشم

سرویس ویژه یک خبرگزاری حامی دولت، روایت عجیبی از اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره مشایی منتشر کرده است. طبق این روایت احمدی‌نژاد اخیراً در جلسه‌ای با ابراز ناراحتی‌ از انتقادهای صورت‌گرفته نسبت به رحیم مشایی، گفته‌است:بنده قصد داشتم آقای مشایی را به عنوان رییس‌جمهور دولت یازدهم مطرح کنم اما متاسفانه چهره او در را جامعه مخدوش کردند.

به گزارش این خبرگزاری، رئیس‌جمهوری در این جلسه با اظهار امیدواری از ادامه روند اصولگرایی در کشور یادآور شده‌است: بنده به ادامه این روند خیلی خوشبین هستم و شما یقین بدانید بحث اصولگرایی و روی کار آمدن دولت‌های مکتبی در کشور ادامه خواهد داشت.
احمدی‌نژاد در ادامه این جلسه از تصمیم خود برای تطهیر چهره مشایی سخن به میان آورده و تاکید کرده که در صورت عدم تحقق این امر ما باید روی گزینه‌هایی نظیر ثمره‌هاشمی، شیخ‌الاسلامی و سعیدلو متمرکز شویم تا اصولگرایی به‌ معنای ماهوی و حقیقی آن در کشور ادامه پیدا کند.
رییس دولت دهم در پایان، اشخاصی نظیر علی لاریجانی، محمدباقر قالیباف، علی‌اکبر ولایتی، محسن رضایی و ... را خارج از دایره اصولگرایی مکتبی دانسته‌است.
چندی پیش نیز در جلسه‌ای احمدی‌نژاد یکی از حاضرین در سوالی از صحت و سقم کاندیداتوری مشایی در انتخابات ریاست جمهوری آینده سوال کرده بود که رییس‌جمهور خطاب به وی گفته‌بود: هنوز تا انتخابات دور آینده وقت زیاد است، ولی اگر آقای مشایی رییس‌جمهور شود، بنده افتخار می‌کنم معاون اول ایشان باشم.
گفتنی است،اخیراً سایت شخصی اسفندیار رحیم مشایی با انعکاس مطلبی تحت عنوان « چرا مشایی نه»، مشایی را ژنرال ارشد احمدی نژاد خوانده و یکی از دلایل مخالفت‌ها با وی را شانس بالای او برای پیروزی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری دانسته بود.

میزان پرس

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی