سپاه:اطاعت از خامنه ای ،اطاعت از امام زمان است و سرپیچی از فرمان او ورود به جهنم است!

ایران ب ب ب

مسئول نمايندگي خامنه ای در سپاه عاشورا: هركس كه پيمان با ولي فقيه نگه دارد و اطاعت محض از او كند، اطاعت امام زمان را كرده و اگر با او پيمان بشكند، بداند كه از دستور امام سرپيچي كرده و چه بسا از صراط مستقيم خارج شده و جهنمي شود.
كاملي‌فر ادامه داد: ولايت‌مداري شيعه و تمسك و اطاعت آنان از ائمه اطهار و جانشينان صالحشان مايه عزت و افتخار آنان در جهان شده است.
===========
سایت حکومتی فارس وابسطه به سپاه: مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا با تاكيد بر لزوم حفظ روحيه نشاط و پويايي در بسيج‌ گفت: دشمنان انقلاب اسلامي همواره از روحيه خستگي‌ناپذير بسيج در هراسند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، حجت‌الاسلام حسن كاملي‌فر بعد از ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج دانشجويي آذربايجان شرقي اظهار داشت: بايد توجه داشت كه تبعيت از ولي فقيه زمان در واقع پيروي از امام زمان است.
وي گفت: تنها رمز اتحاد و اتفاق در كشور حمايت و پيروي از خط ولايت فقيه است و داشتن حكومت اسلامي و در راس آن رهبري و‌لايت فقيه در كشور ما عامل وحدت و اتحاد است كه ديگر كشورها از اين سرمايه‌ها ندارند(!).
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا گفت: ولايت فقيه در جامعه ما توانسته است با راهنمايي‌هاي راهبري خود جامعه را رو به تعالي پيش ببرد و از ايجاد تفرقه و چند دستگي جلوگيري كند.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا گفت: دشمنان با تمام نيرو در فكر كمرنگ كردن نقش رهبري در جامعه هستند، ولي هوشياري و آگاهي مردم (امت بسیجی)ماوراي تفكر آنها است و هميشه اصل بر اين بوده كه هرگاه مردم در خط سير رهبري قرار گرفته‌اند، پيروز ميدان شده‌اند.
وي افزود: هركس كه پيمان با ولي فقيه نگه دارد و اطاعت محض از او كند، اطاعت امام زمان را كرده و اگر با او پيمان بشكند، بداند كه از دستور امام سرپيچي كرده و چه بسا از صراط مستقيم خارج شده و جهنمي شود.
كاملي‌فر ادامه داد: ولايت‌مداري شيعه و تمسك و اطاعت آنان از ائمه اطهار و جانشينان صالحشان مايه عزت و افتخار آنان در جهان شده است.
مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه عاشورا گفت:در شرايط كنوني مردم بايد همواره با محوريت ولايت ‌فقيه از حكومت اسلامي دفاع كنند.
وي با اشاره به حوادث اخير پس از انتخابات گفت: در اين جريانات، هوشياري مردم متدين و ايثار و فداكاري بسيجيان جان بر كف، فرصت هرگونه سوءاستفاده را از دشمنان و منافقان داخلي گرفت.

نظرات

‏mojtaba mostafavi گفت…
سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی