اطلاع رسانی کنید


با سلام- من سرهنگ باز نشسته نیروی هوایی، رضا پژوه هستم .مدت 68 ماه هم با صداقت در جبهه جنگ دوران دفاع مقدس انجام وظیفه کرده ام. امروز پنج شنبه 19 شهریور بیستمین روزی است که دخترم فریبا پژوه، در انفرادی 209 اوین به سر می برد، بدون اینکه مورد اتهامی وی مشخص شده باشد. انفرادی یعنی مصداق کامل شکنجه روانی، یعنی نقض حقوق بشر. روز سه شنبه، با اینکه در شرایط جسمانی مناسبی نیستم، بدون اینکه به کسی چیزی بگویم به داد سرای انقلاب، نزد باز پرس پرونده اش رفتم تا خواهش کنم هر طور که می تواند فرزندم را حداقل از انفرادی نجات دهد. برای همه جا اطلاع رسانی کردم، شما را هم با خبر کردم تا اطلاع رسانی کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی