کروبی به احتمال زیاد امشب دستکیر می شود

با توجه به جو سازی انجام شده توسط صدا وسیمای کودتا و بیانیه قوه قضاییه حکومت واظهارات سران اصلاح طلب و مقامات کودتااحتمال دستگیری اقای کروبی ظرف امشب یا فردا صبح بسیار قوی می باشد از هم اکنون قید راهپیمایی روز قدس را بزنیم از هم اکنون به فکر قیام سراسری باشیم رژیم از یک طرف با امریکا در تماس مستقیم است و طبق معمول این وسط حقوق بشر دز ایران وجه المصالح انها قرار گرفته است ما اکنون فاقد رهبریت مستقیم هستیم ما خود رهبریم ماییم که تاریخ ایران به سویی هدایت میکنیم که درسی برای ایندگان باشد از هم اکنون به هوش باشیم اگر با تعداد کم به خیابان یباییم همان بهتر که اصلا نیاییم چون همگی را یا می کشند یا دستگیر میکنند انها برای همین ساخته شده اند خامنه ای برای این امده که روی مغول را سفید کند .مردم ایران !هموطنان !اینک زمان به خانه نشستن و نظاره گر بودن نیست اگر با تجمع و گردهمایی عظیم به خیابان بیاییم انها به عقب می نشینند مگر روز 25 خرداد که به خیابانها ریخیم کسی به ما گفت غیرت و تعصب مارا به خیابانها کشاند انها مارا تمسخر می کنند سپاهشان را به رخ ما می کشانند زهی خیال باطل !از هم اکنون با استفاده از sms از میان فامیل و دوستان خود حلقه های مقاومت تشکیل دهید با هم در تماس باشید هر لحظه که تشخیص داده شد به خیابانها بریزیم با حلقه های مقاومت رژیم را سرکوب میکنیم و اخر سخن اینکه جوانان عزیز خون پاک شما و جان عزیزتان از هر چیزی دیگر با ارزش تر است در هنگام درگیری و بگیر ببند بگذارید افراد پا به سن گذاشته ای نظیر من و امسال من که عمر خود را در این رژیم منحوس سوزانده ایم در صف اول باشیم من نسل اول چیزی ندارم که بخواهم از دست بدهم جان من و ماها فدای جوانان ایران پاینده ایران !

اخبار پشت پرده

دوستان ارجمند که معتقدید این اخبار مشکل دارد توجه داشته باشید که منبع خبر این است:« اخبار پشت پرده» وب آدرس زیر دریافت شده است و تیغونک با توجه به ذکر منیع هیچگونه مسئولیتی ندارد:
تیغونک این خبر را از behzadmani نقل نموده و دوستان دیگر از جمله wein (احتمالن) از تیغونک و همه با ذکر منبع می باشد. هدف همه اطلاع رسانی است و بس بویژه در شرایط حساس امروز جامعه که سرعت رویدادها نفس گیر است. بهزاد مانی بدرستی بر «احتمال» چنین رخدادی انگشت گذاشته تا چشم ها و گوشه و هوش ها را بسوی راه حل ها و چشم اندازها بگشاید همین و بس!

نظرات

‏ناشناس گفت…
منم فکر می کنم این خبر مشکل داره
‏ناشناس گفت…
اول به دفتر کروبی و همچنین کمیته صیانت از آرا حمله کرده و تمام اسناد را بردند. بعد گفتند مدارکی که کروبی ارائه کرده، مستند نیستند. یک برنامه وقیحانه هم ساختند و در توهماتشان همه چیز را ماستمالی کردند.
Unknown گفت…
به نظر من جایزه صلح نوبل باید به مهدی کروبی اعطا شود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی