حسین بازجو: سران مجمع روحانیون در تدارک آشوب های خیابانی و معارضه با نظام نقش داشتن


روزنامه کیهان "ارگان مطبوعاتی حسین بازجو و همپالگیها" در شماره چهارشنبه خود مجمع روحانیون مبارز را هم به معارضه با نظام متهم کرد و آنان را نیز در زمره تدارک کنندگان آشوبهای خیابانی قرار داد. بدین ترتیب غیر از شخص حسین بازجو و ده ـ دوازده نفر دیگر از رفقایش دیگر کسی نیست که در آشوبهای خیابانی و به قول کیهان کودتا علیه نظام نقش ایفا نکرده باشد. نسخه مطبوعاتی کیفرخواست حسین بازجو علیه سران مجمع روحانیون مبارز:

پیشدستی ناشیانه ای که دست سران مجمع را رو می کند (خبر ویژه)

در پی افشای نقش برخی سران جمع روحانیون در تدارک آشوب های خیابانی و معارضه با نظام، این گروه شیوه فرار به جلو را در پیش گرفت و ادعا کرد از سپاه و کیهان شکایت می کند.
مجید انصاری در گفت وگو با روزنامه زنجیره ای حیات نو- روزنامه ای که بی نصیب از حاتم بخشی های شهرام جزایری نبوده- گفت: مجمع با کسی شوخی ندارد و موضوع شکایت بسیار جدی است. قوه قضائیه هم باید به طور جدی به این شکایت رسیدگی کند و جلوی این تفرقه انگیزی ها و تهمت ها را بگیرد. در حال حاضر هم وکیل گرفته و در حال تنظیم شکایتی هستیم.
گفتنی است برخی عناصر مجمع در نشست ها و سخنرانی های خود از چند ماه قبل از انتخابات، نقش ویژه ای در القای تقلب و ایجاد بدگمانی در افکار عمومی نسبت به نظام ایفا کردند و شماری از آنها از طریق کمیته هایی نظیر صیانت از آراء مقابله با تقلب، عملاً در پروژه های عملیاتی شده از سوی سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و اسرائیل به ایفای نقش پرداختند و پس از انتخابات نیز با دعوت به اغتشاش تلاش کردند انتخاب ۵/۲۴ میلیون نفری ملت را بی اثر سازند.
اظهارات برخی بازداشت شدگان از عمق نفاق و خیانت چند تن از سران مجمع روحانیون و تقلیل جایگاه این مجمع در حد گروهکی ضد انقلاب خبر می دهد و طبیعی ترین انتظار این است که چهره های وفادار به نظام و انقلاب در مجمع یاد شده از مواضع مذکور اظهار برائت کنند. البته دادگاه هم فرصت مناسبی برای برداشتن نقاب از چهره عناصر مذبذب است هر چند که جای مدعی و متهم عوض شده باشد و متهمان دست پیش گرفته باشند.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی