اعتراف رجانیوزِ وابسته:سرايت طرح آشوب از مترو به اتوبوسراني

در حال حاضر حدود 4 روز از اجراي طرحي براي راه اندازي آشوب و اغتشاش در خطوط شلوغ شرکت واحد اتوبوسراني مي گذرد، ولي تاکنون هيچ اقدامي توسط شرکت واحد اتوبوسراني شهرداري تهران صورت نپذيرفته است.

به گزارش برنا، بعد از اعلام خبر طراحي آشوب در متروي تهران و برهم خوردن تعادل طراحان و برگزاري چند جلسه جهت بررسي موضوع در تيم هدايت کننده اين جريان و گذشت حدود 3 هفته از افشاي اين برنامه، آشوبگران طرح مذکور را به شرکت واحد اتوبوسراني منتقل نموده و اين طرح هم اکنون وارد فاز اجرايي شده است.

بر اساس اين گزارش، در حال حاضر حدود 4 روز از اجراي اين طرح براي راه اندازي آشوب و اغتشاش در خطوط شلوغ شرکت واحد اتوبوسراني مي گذرد، ولي تاکنون هيچ اقدامي توسط شرکت واحد اتوبوسراني صورت نپذيرفته است و گويا همانطور که در جريان مترو تصريح شده بود که اغتشاشگران توانسته اند با ايجاد ارتباطات خاص جهت برنامه ريزي براي ايجاد ناآرامي و اغتشاش در مترو اقدام کنند، در شرکت واحد اتوبوسراني نيز اين اتفاق افتاده است و اين در حالي است که شرکت مترو و شرکت اتوبوسراني زير نظر شهرداري تهران فعاليت مي کنند.

در ادامه اين گزارش آمده است: افرادي حدود 40 تا 45 ساله به صورت منظم و برنامه ريزي شده چند روز است که ابتداي خطوط وارد اتوبوس هاي شرکت واحد خصوصا در خطوط BRT مي شوند و شروع به سخنراني بر عليه نظام و تشويش اذهان عمومي مي کنند و تا ايستگاه پاياني به صورت ايستاده و با صداي بلند ادامه مي دهند.

اين افراد با اعلام اينکه از جان خود گذشته ايم، به صورت سازماندهي شده روي محورهاي ذيل صحبت مي کنند:
1- تحريک احساسات مردمي نسبت به کشته شدگان اغتشاشات اخير
2- تحريک مردم در زمينه گراني و تورم
3- دعوت مردم به اقدام بر عليه نظام و شکستن سکوت و راه اندازي تجمعات اعتراض آميز
4-تضعيف سران نظام خصوصا رهبري و رياست جمهوري
5- مظلوم نمايي جهت تاثير در توده مردم
6- اعلام خبر تعطيلي روزنامه ها و سايتها و اينکه آزادي در کشور وجود ندارد

اين اقدامات اغتشاشگران در حالي رخ مي دهد که موسوي در بيانيه اخير خود بر همان مواضع قبلي پافشاري کرده است و ستاد موسوي در حال سازماندهي جريان سازمان راي جهت شرکت در راهپيمايي روز قدس هستند.

البته لازم به ذکر است در 20 روز آينده برنامه محوري جريان سازمان راي، راهپيمايي روز قدس است و در حاشيه آن به فکر بهره برداري از ايام شب هاي احيا و نماز عيد فطر هم هستند.

برنا سه هفته پيش فاش کرده بود که طرحي براي ايجاد اغتشاش در مترو تنظيم شده است و در آن خبر منبع آگاه تصريح کرده بود: بر اساس اخبار واصله، برخي افراد در صدد هستند زمينه اغتشاش و آشوب را در مترو تهران ايجاد کنند و اخبار رسيده حاکي از آن است که اين افراد توانسته اند با ايجاد ارتباطات خاص جهت برنامه ريزي براي ايجاد ناآرامي و اغتشاش در مترو اقدام کنند و احتمال دارد حتي در دو هفته آينده تصميم به اجراي اين طرح بگيرند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی