جرايم نخبگان سياسي نبايد به بهانه سوابق آنها ناديده گرفته شود


عسکراولادي:
جرايم نخبگان سياسي نبايد به بهانه سوابق آنها ناديده گرفته شود

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري با تاکيد بر اينکه جرايم نخبگان سياسي نبايد به بهانه سوابق مثبت گذشته ناديده گرفته شود، خواستار افشاي عملکرد افراد خاطي در چارچوب قانون، اخلاق و عدالت شد.
حبيب الله عسکراولادي در گفتگو با فارس ، با اشاره به وظيفه قانوني سپاه پاسداران براي مبارزه با عوامل و جريان هاي خرابکار و برانداز عليه انقلاب اسلامي اظهار داشت: آنچه اين روزها فرمانده کل سپاه پاسداران مطرح مي کند، کاملا در حيطه وظايف قانوني آنهاست.
وي همچنين به اصل150 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران اشاره و خاطرنشان کرد: اين اصل تاکيد دارد که سپاه پاسداران، نگهبان انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن است؛ در قانون، سپاه پاسداران موظف به مبارزه با عوامل و جريان هايي است که درصدد خرابکاري، براندازي و يا اقدام عليه انقلاب اسلامي هستند.
وي در ادامه با اشاره به برخي پيچيدگي هاي خاص نبرد نرم افزود: ممکن است يک فرد سياسي و مذهبي در اثر غفلت به سرعت به سرباز دشمن تبديل شود؛ به همين دليل امام خميني (ره) مي فرمودند که ببينيد دشمن اگر از سخن و قلم شما خشنود مي شود، بدانيد که به بيراهه مي رويد.
اين فعال سياسي و انقلابي، نظام جمهوري اسلامي را نظامي قدرتمند و مقتدر دانست و گفت: در اين نظام، همگان در برابر قانون برابرند و اگر خداي ناکرده، روزي کسي بخواهد برخلاف مسير مردم و انقلاب قدمي بردارد، قانون در برابر او حکم خواهد کرد.
عسکراولادي با تاکيد بر الهي بودن نظام و اينکه فقيهي عادل و مسلط بر مسائل کشور، منطقه و جهان در راس آن قرار دارد و شجاع ترين رجل مذهبي کشور نيز هست، افزود: با توجه به اتکاي نظام بر ولايت فقيه، اولين ويژگي شخصيت هاي خادم نظام، التزام عملي به اسلام و ولايت فقيه است.
وي اعتقاد به قانون اساسي و جمهوريت نظام را از ديگر ويژگي هاي خادمان راستين ملت برشمرد و تصريح کرد: اگر کسي قصد خدمت به نظام را دارد، بايد چنين ويژگي ها و اعتقاداتي داشته باشد. دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري، تهي شدن نظام و انقلاب از هويت فکري و اعتقادي و ناديده گرفتن جمهوريت نظام را سبب آسيب ديدن روح و کالبد نظام و در نهايت موجب وارد شدن ضربه کاري به آن دانست و در اين خصوص اظهار داشت: نبرد نرم دشمنان عليه انقلاب و مردم نيز مبتني بر همين دو مورد است؛ چرا که خواسته آنها تهي کردن انقلاب از محتواي اسلامي، بازگرداندن سلطنت فردي و بي توجهي به آراي مردم است.
عسکراولادي افزود: در انتخابات اخير ديديد که دشمنان نظام در رسانه هاي ماهواره اي، راي40 ميليوني مردم را تخطئه کردند و قصد از صحنه خارج کردن کسي را داشتند که دو سوم از آرا را به خود اختصاص داده و بهانه آنها نيز جانبداري از کسي بود که تنها يک سوم آرا را آورده، آنها مملکت را به هم ريختند؛ اما به فضل خدا نتيجه اي نگرفتند.
وي در ادامه به نقش اساسي مردم در نظام اشاره و تصريح کرد: مردم در هر مقطع تاريخي بايد در عمق واقعيت هاي انقلاب قرار گيرند و نبايد مطلبي را از آنها پنهان کرد.
وي با اشاره به اينکه انقلاب بايد توسط مردم حفظ شود و هوشياري آنها تاکنون همه توطئه ها را خنثي کرده است، بيان داشت: مردم محرم ترين نسبت به حقايق و واقعيت هاي انقلاب هستند؛ بنابراين بايد در جريان امور قرار گيرند.
نماينده ولي فقيه در کميته امداد امام خميني (ره) خواستار جلوگيري از بروز آسيب هاي جدي براي نظام و عدم مماشات و چشم پوشي از خطاي خواص و برخي نخبگاني شد که فريب دشمن را خوردند و در برابر نظام و مردم ايستادند.
وي هشدار داد: اين افراد اگر به فعاليت هاي مخرب خود ادامه دهند، قانون بايد در برابر آنها تصميم بگيرد.
عسکراولادي پاسخگويي افراد نسبت به اعمال خود را يک مطالبه عمومي دانست و در اين خصوص تاکيد کرد: کساني که امنيت و اقتدار ملي را به خطر انداختند و در خط دشمن عمل کردند، بايد در دنيا و آخرت پاسخگوي مردم باشند، اين نوعي حق الناس است که خدا هم از آن نمي گذرد.
وي درباره کساني که جرمشان به اثبات رسيده است، نيز افزود: آنها نبايد با قرار گرفتن در حاشيه امن و به بهانه سوابق مثبت، جرائمشان ناديده گرفته شود.
عسکراولادي در پايان خواست تا بيان و افشاي عملکرد افراد خاطي در چارچوب قانون، اخلاق و عدالت صورت پذيرد.

رسالت

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی