چند کلمه هم از مادر عروس : کاظم انبارلویی سردبیر رذالت(رسالت سابق):حضور مجلس در میدان نبرد نرم.

حضور مجلس در ميدان نبرد نرم

رفتار شناسي دو تن از نامزدهاي مطرح در انتخابات رياست جمهوري دهم نشان مي دهد آنها به بهانه رقابت با احمدي نژاد به عنوان يکي از نامزدهاي مطرح وارد بازي خطرناکي شد ه اند که اصل نظام و ارکان آن را به چالش کشيده اند . رفتار آنها بويژه پس از اعلام نتايج نشان داد اولين هدف آنها ضربه به امنيت و اقتدار ملي ايرانيان در برابر گرگهاي منطقه و جهان بويژه صهيونيسم بين الملل است.
اردوکشي خياباني به عنوان نمادي از نبرد نرم و تبديل آن به نبرد سخت از سوي حافظان انقلاب اسلامي و نهادهاي مسئول و نيز حضور مردم در صحنه به شکست انجاميد. البته عدم همراهي طرفداران آنها هم مزيد برعلت شد و ژنرالهاي اين تبهکاري سياسي به چنگال عدالت و قانون افتادند.
بيانيه هاي سريالي ورشکستگان سياسي تنها زينت بخش برنامه هاي راديويي و تلويزيوني و شبکه هاي ماهواره اي دشمن شد و مردم وقعي به آن ننهادند.
دو اتفاق مهم در اين ماجرا رخ داد: يکي موضع خروج عده اي برحاکميت به بهانه باخت در انتخابات بود.
يکي هم برخي قصورها و تقصيرهايي که ضابطان دستگاههاي قضائي در برخورد با برخي متهمان داشتند ، نظير آنچه که در بازداشتگاه کهريزک رخ داد .
موضوع اول موضوع مهمي است که90 درصد ماجراست.
مقام معظم رهبري در ديدار دانشجويان و نخبگان علمي فرمودند: «عده اي ، ظلم بزرگي را که پس از انتخابات به مردم و نظام اسلامي شد و هتک آبروي نظام در مقابل ملتها را ناديده مي گيرند و مسئله کهريزک را قضيه اصلي قلمداد مي کنند ، اين نگاه خود يک ظلم آشکار است »
برخي فکر مي کنند انتخابات يک دعواي شخصي يا يک رقابت سياسي بين احمدي نژاد و موسوي بود . پس از اعلام نتايج هم يک دعواهايي پيش آمد چون موسوي عصباني شد يک عده اي گرفتار شدند. حالا بايد از گرفتاري نجات يابند تا دعوا حل شود.
در حالي که اگر شعارهاي تظاهرات شرارت آميز خياباني را مرور کنيم متوجه مي شويم قصه ، قصه ديگري است، اصلا در آن شعارها اين دعواها مطرح نيست . حمله به مردم، غارت مغازه ها ، حمله به پايگاه بسيج و شعار عليه مقدسات مردم و نظام که جزء دعواي دو نامزد انتخاباتي نيست. آنچه اتفاق افتاد «نوعي محاربه» با نظام و از مصاديق «بغي» است و فرماندهان آن بدون شک باغي هستند. قوه قضائيه با قدرت و بدون رودربايستي لازم است حکم خدا را اجرا کند . نظير آنچه آيت الله سيد احمد خاتمي در نماز جمعه5 تير88 به عنوان يک فقيه درخطبه ها فرمودند.
اما موضوع دوم که خيلي مهم هم هست مسئله کهريزک است که10 درصد ماجراست . و نهايتا کساني که مرتکب جرم در رفتار امنيتي خود شدند بايد مجازات شوند و مجازات آنها حداکثر قصاص و يا ديه است مجلس در اين موضوع دوم خوب وارد شد و از همان ابتدا با تشکيل کميته ويژه تحقيق و تفحص براي کساني که حقوقشان ضايع شده ، مردانه ايستاد و اکنون هم پيگيري مي کند.
اما سخن در آن است که در موضوع اول که90 درصد ماجراست و ما اکنون در وسط نبرد نرم با شرورترين دشمنان نظام در داخل و خارج هستيم و عده اي در اين ميدان دانسته يا ندانسته با دشمن همکاري و همگرايي کردند، چه بايد کرد
مگر انقلاب و دستاوردهاي آن در اين شرارت هاي خياباني و خروج برحاکميت به خطر نيفتاد . مگر استقلال کشور را تهديد نکردند و به اقتدار ملي ضربه نزدند، پس سوگند نمايندگان مجلس در دفاع از حريم اسلام و دستاوردهاي انقلاب چه مي شود؟ نبايد برخي در مجلس در ادامه حمايت از نامزد موردنظر خود طوري مجلس را منفعل کنند که تمام بي مهريهاي صورت گرفته به مردم و نظام فراموش شود و فقط پيگيري تخلفات کهريزک در دستور کار باشد!
البته رياست محترم مجلس و برخي نمايندگان محترم در نطق هاي قبل از دستور نسبت به موضوع کودتاي نرم موضع گرفتند و آن را محکوم کردند اما اين اقدام مجلس با همان انگيزه اي که در10 درصد قضيه وارد ماجرا شده بسيار تفاوت دارد.
مجلس بايد به عنوان يکي از ارکان نظام تعريف مشخصي از خود در ميدان نبرد نرم در افکارعمومي ارائه دهد. حداقل به عنوان يکي از دو نهادي که نماد جمهوريت نظام است بايداز تهديدي که عليه جمهوريت نظام صورت گرفته دفاع نمايد و به وظيفه خود در پاسخ به مطالبات مردم عمل کند.
من در اينجا لازم مي دانم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در عمل به وظيفه خود وفق اصل150 قانون اساسي در کنترل و مهار کودتاي سبز مخملي در صيانت از انقلاب و دستاوردهاي آن تشکر کنم.


رسالت

محمدکاظم انبارلويي

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی