احمدی نژاد:نيروي انتظامي مشت آهنين ملت ايران در برابر متجاوزان به حقوق ملت است

رئيس‌جمهور در مراسم دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه نيروي انتظامي:
نيروي انتظامي مشت آهنين ملت ايران در برابر متجاوزان به حقوق ملت است

خبرگزاري فارس: رئيس جمهور نيروي انتظامي را ياوران ملت ايران دانست و گفت: نيروي انتظامي و نيروي امنيتي ما از بنيان ،نيروهاي مردمي، انقلابي و خدمتگزار هستند كه در كنار مردم در خدمت مردم و مهربان با مردم هستند البته مشت آهنين ملت ايران در برابر مفسدان، برهم زنندگان امنيت ملت و متجاوزان به حقوق ملت نيز بوده و خواهند بود.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور اسلامي ايران صبح امروز پنج شنبه در بيست و سومين مراسم دانش‌آموختگي و تحليف دانشجويان دانشگاه نيروي انتظامي با بيان اينكه ملت ايران هوشمندتر، آگاه‌تر و متحدتر از گذشته در وسط صحنه ايستاده و از دستاوردهاي بزرگ الهي خود پاسداري مي‌كند،گفت: به فضل الهي نيروهاي امنيتي و انتظامي كشورمان نيز در كنار مردم با اشراف كامل و با اراده قاطع و دلهاي مومن و انديشه‌هاي بلند و بازوان توانمند در خدمت برقراري امنيت ملت ايران هستند.
.....
رييس جمهور اضافه كرد: دشمنان با طراحي‌هاي پيچيده تلاش كردند تا عظمت ،شكوه حضور ، همبستگي بي نظير ملت ايران را نشانه بروند. آنها امروز دو عنصر بسيار گرانقدر و ارزشمند ملت ايران را نشانه رفته‌اند. اول عزم ملي و همبستگي بي نظير و حضور تاريخي ملت در عرصه‌هاي سرنوشت ساز، آنها در واقع جمهوريت ملت ايران و جمهوريت نظام الهي جمهوري اسلامي را هدف گرفته‌اند. كساني كه ده‌ها سال با شعار دموكراسي و تعيين حق سرنوشت و با استفاده از ثروت و رسانه و قدرت‌، اراده‌هاي خود را به ملت‌ها تحميل مي‌كردند امروز مشاهده كردند كه يك ملت با تمام وجود به صحنه آمده است. هفتاد ميليون انسان پاك و يكدل و مصمم به صحنه آمده‌اند و اين چهره‌اي كه از ملت ايران در اين صحنه به نمايش درآمد قطعا افق‌هاي جديدي را پيش روي بشريت خواهد گشود و تمام تئوري‌ها، دروغ پردازي‌هاي نظام سرمايه داري ضد انساني و سلطه سرمايه‌سالارانه بي اخلاق را درهم خواهد شكست. دشمنان تلاش كردند كه با خاك پاشيدن بر چهره خورشيد اين تجلي نوراني ملت ايران را مخدوش كنند.
وي عنصر دومي كه دشمنان هدف قرار داده اند را امنيت پايدار و عزت‌آفرين ايران اسلامي دانست و گفت: آنها همواره در صدد وارد كردن خدشه به امنيت ايران بوده‌اند و خيال مي كردند با بوق‌هاي تبليغاتي، شبهه‌افكني و حركت‌هاي ايذايي در گوشه و كنار مي‌توانند چهره ملت ايران را مخدوش كنند و امنيت الهي و مستقر ملت ايران را لكه‌دار كنند. ولي باز هم اشتباه كردند.
احمدي نژاد تصريح كرد:دشمنان خيال مي كردند با طراحي‌هايي در گوشه و كنار مي‌توانند چهره انساني، ايماني، آرماني، مردمي و خدمت‌گزار نيروي انتظامي و امنيتي ملت ايران را مخدوش كنند ولي باز هم اشتباه كردند. آنها خيال كردند با تبليغات دروغي مي‌توانند در صفوف به هم پيوسته ملت ايران گسست ايجاد كنند. بايد به آنها گفت كه بهتراست از تاريخ و تجربيات مكرر خود در برابر ملت ايران عبرت بگيريد شما بسيار كوچكتر از آن هستيد كه بتوانيد وحدت ملت ايران را مخدوش كرده و امنيت اين سرزمين را مخدوش كنيد.
رئيس جمهور در اين مراسم به شماري از استادان ، مديران ، فرماندهان و دانشجويان برتر وممتاز دانشگاه علوم انتظامي لوح سپاس وجايزه داد و مقامات اين دانشگاه نيز تنديس ياد بود دوره بيست وسوم آموزشي علوم انتظامي را به رئيس جمهور اهدا كردند.
احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي پيش ازاظهارات رييس جمهور در سخناني گزارشي از روند فعاليت دانشجويان آن دانشگاه ارائه داد و همچنين دانشجويان فارغ التحصيل سوگند نامه خود را قرائت كردند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی