یک ادعای تبلیغاتی دیگر:فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

سایت حامی رئیس جمهور خبر داد:

فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

دنیس راس از مشاوران ارشد باراک اوباما در امور ایران و ریچارد هالبروک نماینده ویژه در افغانستان با تعدادی از صهیونیست‌های مستقر در نیویورک، مدیر هتل محل استقرار رئیس‌جمهور ایران را تحت فشار قرار داده اند.

به گزارش رجانیوز نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، مشاوران اوباما که از مؤسسین گروه موسوم به "اتحاد بر ضد ایران هسته‌ای" در نامه‌ای از طرف این گروه، از مسئولان هتل اینترکانتینانتال در بارکلی نیویورک که موافقت کرده است میزبانی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران را در زمان برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل در 2 هفته آینده به‌عهده گیرد، انتقاد کردند.

بنا بر این گزارش، مسئولان این هتل در بارکلی نیویورک اعلام کرده‌اند که مدیریت این هتل برای دادن اجازه اقامت به رئیس‌جمهور ایران و هیئت همراه تحت فشار قرار دارند.

این گروه در نامه خود به مدیریت هتل آورده است: مکان های کار و کسب در نیویورک نباید پول آغشته به خون این حامی تروریسم را بپذیرند. دنیس راس مشاور باراک اوباما رئیس‌جمهور امریکا در امور خاورمیانه و ریچارد هالبروک نماینده ویژه امریکا در افغانستان و پاکستان از جمله بنیانگذاران این گروه محسوب می شوند.

مارک والاس رئیس گروه اتحاد بر ضد ایران هسته‌ای در این نامه نوشته است: مسئولان هتل اینترکانتینانتال با تأمین مکان اقامت هیئت ایرانی نه تنها انتخاب احمدی‌نژاد را تایید می‌کنند بلکه به موارد آشکار نقض حقوق بشر توسط حکومت ایران و تعهد خود در قبال تولید سلاح های هسته‌ای در این کشور توجه نمی کنند.

والاس همچنین در این نامه نوشت من از مدیریت هتل درخواست می کنم بررسی کند که آیا سود منافع کوتاه مدت اقتصادی که از اقامت هیئت ایرانی به دست می اید از پیامدهای جدی حمایت از تروریسم دولتی بیشتر است؟

مدیریت هتل اینترکانتینانتال در این باره که ایا اعضای هیئت ایرانی در زمان برگزاری نشست سازمان ملل در این هتل اقامت خواهند کرد اظهار نظر نکرده است ولی این هتل سال گذشته نیز در زمان برگزاری این نشست میزبان احمدی نژاد بود. نشست مجمع عمومی سازمان ملل بیست و سوم سپتامبر در نیویورک آغاز می شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی