حرف‌های تازه احمدی‌نژاد برای نجات بشر


محمد علي رامين در پاسخ به اين سوال كه آيا باراك اوباما حاضر خواهد شد با توجه به پيشنهاد احمدي نژاد با وي مناظره كند يا نه، گفت: اين پيشنهاد يك برگ برنده براي نظام جمهوري اسلامي است. اگر اوباما در اين مناظره شركت كند، شكست خواهد خورد.
ایرنا: سازمان ملل يك كارشناس مسائل سياسي گفت: احمدي نژاد در سفر آتي خود به نيويورك براي شركت در مجمع عمومي سازمان ملل متحد ميدان دار ديپلماسي عمومي و رسانه اي جهان بوده و حرفهاي تازه‌اي را براي نجات بشر از سيطره مستكبران بيان خواهد كرد.

محمد علي رامين كارشناس مسائل سياسي اظهار داشت: تمام دولت‌هاي مقتدر، پيشرفته و صاحب نفوذ، علاوه بر ديپلماسي رسمي، در مجامع بين‌المللي و در ارتباط با ساير كشورها دست به فعاليت‌هاي متنوع و گسترده‌اي مي‌زنند.

وي افزود: تا قبل از روي كار آمدن دولت نهم متاسفانه از ايران اسلامي كساني در عرصه‌هاي ديپلماسي حضور داشته و تربيت مي‌شدند كه با مباني اسلام و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي كمترين سنخيت را داشتند.

اين فعال سياسي تاكيد كرد: لذا بعد از آنكه احمدي نژاد در انتخابات سال ‪ ۸۴‬دولت را به دست گرفت، هم در حوزه سياست رسمي و هم در حوزه ديپلماسي عمومي به تنهايي فعاليت‌هاي متفاوت و گسترده‌اي را پيگيري كرد.

رامين با اظهار اميدواري در مورد رشد عناصر ضروري براي فعاليت بيشتر در عرصه ديپلماسي عمومي با دارا بودن باورهاي اسلامي، گفت: در دوره دوم رياست جمهوري احمدي نژاد هم به نظر مي‌رسد، ايشان همچنان بايد سياست رسمي و سياست‌هاي عمومي را توسعه داده و ادامه دهند.

اين عضو رايحه خوش خدمت تاكيد كرد: احمدي نژاد در سفر به نيويورك با تكيه بر خداباوري و ارزش‌هاي مشترك بشري با صلابت و اقتدار بيشتري هم در ديدارهاي رسمي و نيمه رسمي و همچنين ديدار با خواص و نخبگان و رسانه ها حضور خواهد يافت و سياست‌هاي غرب را به چالش خواهد كشيد.

وي در مورد دليل اين پيش بيني خود اظهار داشت: دليل آن اين است كه غربي ها به خصوص آمريكا و انگليس در انتخابات بي‌نظير و استثنايي ‪ ۲۲‬خرداد با همه ابراز خباثت آلود خود وارد شدند و شروع به دروغ پردازي و جنگ رواني كردند تا سلامت انتخابات را زير سوال برده و عليه دموكراسي و مردم سالاري فتنه برپا كنند.

اين كارشناس مسائل سياسي افزود: غربي‌ها در اين انتخابات همه عناصر خود را بسيج كردند و چون امروز اين عناصر شكست خورده و معترف به خطا و خيانت شده اند، بنابراين طراحان اصلي و هدايتگران آنها كه بيگانگان بودند، در مواجه با احمدي نژاد كه پشتوانه راي ‪ ۲۵‬ميليوني دارد، در موضعي انفعالي قرار خواهند گرفت.

محمد علي رامين در پاسخ به اين سوال كه آيا باراك اوباما حاضر خواهد شد با توجه به پيشنهاد احمدي نژاد با وي مناظره كند يا نه، گفت: اين پيشنهاد يك برگ برنده براي نظام جمهوري اسلامي است. اگر اوباما در اين مناظره شركت كند، شكست خواهد خورد.

وي افزود: اگر رئيس جمهور آمريكا در اين مناظره از ترس شكست و دچار شدن به سرنوشت رقباي داخلي احمدي نژاد شركت نكند، بازهم در موضع انفعالي قرار گرفته و ناگزير به اعتراف به شكست خود در مواجه با رئيس جمهور كشورمان است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی