خامنه ای در نماز جمعه و خطبه های لو رفته

وبلاگ سهرابستان

جمعه 20 شهریورماه خامنه ای بعد از سه ماه دوباره به نماز جمعه می آید تا سناریوی جدیدی را عرضه کند. سه ماه قبل وی مردمی را در مقابل داشت که فقط رای خود را می خواستند و حتی شعار هم نمی دادند، همچنین بدنه حامیان حکومت نیز تقریباً یکدست بود، اما بلطف تدبیر رهبر، خواسته مردم تبدیل به تغییر حکومت شد و بدنه حکومت نیز پاره پاره و پر از شکاف.

محورهای خطبه نماز جمعه
خامنه ای تلاش دارد تا به مردم القاء کند که انتخابات بپایان رسیده و صحت و سلامت آن در بررسی های دقیق تأئید گردیده و کاندیداهای بازنده بداخلاقی هایی کرده و اعتراضاتی نموده اند که چندان پسندیده نبوده ولی به هر حال دولت تشکیل شده و رای اعتماد گرفته و قصد خدمت دارد و همه باید ناراحتیها را فراموش نمایند و به دولت اجازه بدهند که برنامه هایش را اجرا کند.
خامنه ای شدیداً تلاش خواهد نمود خود را متأثر از فجایع کوی دانشگاه و کهریزک نشان داده و خواهد گفت که از همان روز اول و بمحض شنیدن موضوع، دستور پیگیری آنرا داده و به ملت اطمینان می دهد که مسببین مجازات خواهند شد.
وی مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات و رای 24 میلیونی!! به احمدی نژاد را نشانه اعتقاد مردم به نظام و علاقمندی آنها به اجرا شدن قوانین اسلامی دانسته و تلاش خواهد کرد مخالفتها با دولت را بنوعی با مسائل هسته ای و خصومت کشورهای غربی نسبت داده و از تلاشهای برنامه ریزی شده دشمنان برای ایجاد بحران در ایران بگوید.
تلاش دیگر خامنه ای برای خلاصه کردن اعتراضات به جنگ نرم و القای این نکته که در سایر جبهه ها دشمنان شکست خورده و بناچار روی به جنگ نرم آورده و با بکارگیری ناتوی فرهنگی قصد بی ایمان کردن جوانان و منحرف کردن آنها را دارد.
خامنه ای بخیال خود می خواهد بحث اصلی را منحرف نموده و فرمول خودش را بخورد ملت بدهد.

اهداف
حکومت بحران زده تر از آن است که بدنبال اهداف درازمدت باشد، آنها با خوش بینی در این خیال هستند که با سیاستهای یک هفته ای و با به فردا رسانیدن امروزشان، بتوانند زمان خریده، و بتدریج جنبش سبز را از شور و هیجان انداخته و خود را از مخمصه نجات دهند. هدف عمده رهبر از افاضاتش در نماز جمعه، ایجاد تردید در مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس است. وی می خواهد با بنمایش گذاشتن چهره ای ملایم از خود، و رفع مسئولیت از حوادث اخیر و طلبکار نشان دادن خودش از مسببین فجایع، آب سردی بر شور و هیجان مردم ریخته و در ظاهر از در مسالمت درآید.
بفاصله کمی از روز قدس، بازگشایی دانشگاهها و مراکز آموزشی خواهد بود که حکومت از آن بشدت وحشت دارد. دبیرستانها و دانشگاهها دقیقاً بر خلاف سیاست فعلی کودتاچیان مبنی بر جلوگیری از هر گونه تجمع است. رهبر قصد دارد تا در خطبه های نماز جمعه، چنان والیومی به ذهن ملت تزریق کند که برای شروع سال تحصیلی هم کفایت کند.

روشهای اجرا
حکومت یاد گرفته که برای هر تحرکی، 48 ساعت نهایی، بسیار مهم و سرنوشت ساز است و از طرفی قدرت اینترنت را هم بخوبی متوجه شده است، بهمین دلیل از روز سه شنبه 24 شهریور اختلالات شدیدی در اینترنت و شبکه تلفن همراه بوجود خواهد آمد تا اطلاع رسانی و دعوت مردم به راهپیمائی مختل شده و همه بلاتکلیف و سرگردان شوند.

راههای مقابله
بد نیست برای مدتی هم اینترنت را قطع کنند تا باورمان بشود که راههای بهتری هم برای اطلاع رسانی وجود دارد. مگر در سال 57 اینترنت وجود داشت، اصلاً هنوز کامپیوتر در جامعه وجود نداشت و تلفن همراه و اس ام اس هم متولد نشده بودند. تنها وسیله ارتباط، ارتباط حضوری و تنها رسانه، اعلامیه و نوار کاست بود.
سبزها باید برای روز قدس هر قراری که می خواهند از همین امروز بگذارند و این فرض را در ذهن داشته باشند که اینترنت از سه شنبه قطع خواهد بود. پخش اعلامیه، دیوارنویسی و دعوت حضوری از هموطنانمان، بسیار راهگشا خواهد بود. توجه داشته باشید که موج راهپیمائی سبز روز قدس، به اول مهر و دانشگاهها و دبیرستانها هم خواهد کشید. در یک هفته ای که فرصت باقی است همه تلاشمان را بکار ببریم.

نظرات

‏ناشناس گفت…
بابا برید خجالت بکشید . این اراجیف چیست که می گویید و می نویسید؟
از خدا بترسید. فردا باید جوابگوی این مزخرفات باشید. حالاازماگفتن بود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی