هشدار دفتر هاشمی رفسنجانی: توطئه‌ای بسيار پيچيده برای القای اختلاف بين ارکان نظام اسلامی وجود دارد، ايلنا


بيان جملاتی چون اين جمله کهآقای هاشمی مايل بود از پشتيبانی عمومی و مردمی برای فشار بر رهبری استفاده کنداز جمله همان توهماتی است که مقام معظم رهبری در خطبههای نماز جمعه تاريخی خويش همگان را از آن برحذر داشتند.


ايلنا: در پی اظهارات اخير اسفنديار رحيم مشائی، دفتر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با انتشار اطلاعيه ای ضمن تاکيد بر کذب بودن اين سخنان، هشدار داد: علیرغم تلاش شخصيتهای مبارز و بزرگ انقلاب برای آرام کردن فضا و خنثی کردن القائات دشمنان خارجی به نظر میرسد توطئه‌ای بسيار پيچيده برای القای اختلاف بين ارکان نظام اسلامی وجود دارد که دامن زدن به اين توطئه نوعی ياس و نااميدی را در جامعه گسترش میدهد.

به گزارش ايلنا، متن کامل اين اطلاعيه بدين شرح است:

رسانه محترم
پيرو انتشار سخنان آقای اسفنديار رحيممشايی در جمع اعضای ارشد ستاد ياران خورشيد در برخی سايتها و خبرگزاریها، اگرچه توجه به شرايط زمانی و مکانی سخن و سنجش آن با گوينده نشان از ميزان انطباق سخن با منطق است، اما توضيح درباره بخشهايی از سخنان ايشان جهت مزيد اطلاع رئيس دفتر رئيسجمهور و تنوير افکار عمومی ضروری به نظر میرسد.
مطمئنا بيان جملاتی چون اين جمله کهآقای هاشمی مايل بود از پشتيبانی عمومی و مردمی برای فشار بر رهبری استفاده کنداز جمله همان توهماتی است که مقام معظم رهبری در خطبههای نماز جمعه تاريخی خويش همگان را از آن برحذر داشتند.
سابقه آقای مشايی دراظهارنظرهای غلط” و ”سخنان غيرمنطقیآنقدر آشکار است که نيازی به پاسخ ندارد، اما با توجه به عقبه بسيار عميق اين سخنان و دروغپردازیهای عميقتر و تلفيق آن با چاشنی توهين توسط کسی انجام میشود که قرار بود معاون اول رئيسجمهور شود و نشد و امروز رئيس دفتر رئيسجمهور است، علیرغم تلاش شخصيتهای مبارز و بزرگ انقلاب برای آرام کردن فضا و خنثی کردن القائات دشمنان خارجی به نظر میرسد توطئه‌ای بسيار پيچيده برای القای اختلاف بين ارکان نظام اسلامی وجود دارد که دامن زدن به اين توطئه نوعی ياس و نااميدی را در جامعه گسترش میدهد.
بخشهايی از سخنان آقای مشايی تکرار سخنان رئيسجمهور در مناظره معروف است که رهبری معظم انقلاب در خطبههای تاريخی بعد از انتخابات از آن ابراز گلايه کردند و اتهام تماس با يک مقام خارجی در شش ماهه اول دولت نهم ادعايی است که بايد در يک دادگاه صالحه مدعيان آن بايد جوابگوی اتهامات خود باشند.
باشد که خدای تبارک و تعالی توفيق رعايت انصاف را به عنوان جوهره وجودی انسانها به همگان، مخصوصا مسوولان عطا فرمايد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی