یک طنز نوشته از یک طلبه مستعفی, فرمان 4 ماده ای رهبر معظم انقلاب برای رسیدگی به تجاوز جنسی در زندانها؛ بر مبنای میزان دخول و کیفیت لذت حکم صادر کنید

به دنبال افشای سخنان شاهد کروبی که می گوید از من پرسیده اند: دخول تا کجا بوده و آیا آن شخص ارضا شده است یا نه؟، مقام معظم رهبری هیئتی را تحت عنوان هیئت رسیدگی به میزان دخول منصوب و به آنان دستور دادند فوراً به ادعاهای مطروحه رسیدگی و نتیجه را به دفتر معظم له گزارش دهند.

در بخشی از نامه مقام عظمای ولایت به شورای نگهبان آمده است: بنده کراراً عرض کرده ام که رعایت عدالت در ام القرای اسلام مایه سرافکندگی دشمنان خارجی و نومیدی دشمنان داخلی خواهد شد. لهذا شخصاً آیات عظام جنتی و یزدی (حفظهما الله) را مأمور می نمایم تا طبق دستور العمل مشروحه زیر و با همکاری یک هیئت ژوری که تعیین می کنم، به تک تک ادعاها رسیدگی و باعث خفت و زبونی دشمنان نظام شوند.

معظم له افزوده اند: نظر به شجاعت، دل و جرأت، تقوی و عدالتی که در حضرت آیت الله جنتی سراغ دارم، ایشان را مسئول اندازه گیری آلات تناسلی متجاوزین می نمایم. همچنین نظر به تقوی، خلوص نیت، عدالت و باریک بینی حضرت آیت الله یزدی، ایشان را نیز به سمت مسئول اندازه گیری مقعد افراد مورد تجاوز منصوب می نمایم. علاوه بر آن دو مجتهد بزرگ، حضرات آیات آملی لاریجانی، سید احمد خاتمی، مصباح یزدی، جناب آقای حاج حبیب الله عسکر اولادی، سرکار خانم فاطمه رجبی و خواهر فاطمه آجرلو را نیز به عنوان هیئت ژوری تعیین می نمایم. مسئولیت همه برادران و خواهران بر اساس دستورالعمل ذیل قابل تنفیذ است:

1 ـ بر اساس حدیث شرف لا یکتمل الدخول الا و منهم یعنی دخول تکمیل نمی شود مگر اینکه مقعد مناسب آن یافت شود، ملاک صحت و سقم تجاوز، اندازه گیری محیط مقعد ضربدر قطر آلت تناسلی است. پس از تعیین محیط مقعد افراد مورد تجاوز، یکی از برادران متجاوز را که لیست آنان پیوست همین نامه است، احضار و قطر آلت ایشان را اندازه گیری نمایید:

مسأله الف: چنانچه محیط مقعد (بدون استفاده از مواد چرب کننده) یک سوم قطر آلت (در حالت نعوظ) بود، تجاوز با موفقیت صورت گرفته است. ایضاً احتیاط واجب آن است که در چنین مواردی حتماً باید منی بیرون آمده باشد و متجاوز هم به طور کامل لذت برده باشد. قاطبه علما بر این نظرند که خروج مذی و وذی مورد قبول نیست و لذت محسوب نمی شود. لهذا اگر کسی مدعی شد که مورد تجاوز قرار گرفته ولی متجاوز گفت که منی از وی بیرون نیامده و لذتی حاصل نشده، مدعی باید تعزیر شرعی شود و حد قذف بر وی جاری گردد. والله اعلم.

مسأله ب: میزان دخول بر اساس حدیث شریف الدخول یعنی کلش داخل است. چنانچه کل آلت داخل نشده، باز محل تردید است و احتیاط مستحب آن است که حکم به برائت متجاوز داده شود، ولو تا ختنه گاه هم داخل کرده باشد. در چنین حالتی حد قذف بر مفعول واجب شرعی است و باید حد بر وی جاری گردد. والله اعلم.

مسأله ج: علی ای حال، چنانچه این شرایط حصول نشد یا هیئت محترم در قطر آلت، محیط مقعد، میزان دخول، خروخ منی، مذی و وذی یا استفاده و عدم استفاده از مواد چرب کننده، به ریب و تردید دچار شدند، موارد به شورای نگهبان و سپس به مجمع تشخیص مصلحت ارجاع تا حسب تشخیص آقایان اقدام گردد.

2 ـ دخول کامل و موفقیت آمیز هر کدام از برادران متجاوز، دو حسنه دارد. علی هذا لازم است هر کدام از آقایان متجاوز که کاملاً دخول کرده باشند، به شورای نگهبان معرفی تا شرایط ورود آنان به هیئت دولت، مجلس آتی یا قوه قضاییه فراهم گردد. اجرکم عندالله.

3 ـ طبق رهنمودهای فوق الذکر و پس از حصول اطمینان هیئت محترم از دخول کامل و لذت شامل، لیست جدیدی از آقایان کامل التجاوز تهیه و به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل نمایید تا حسب یکی از مناسبتهای انقلابی به هرکدام از آقایان جوایز آبرومندانه ای تعلق گیرد.

4 ـ لازم است هیئت محترم کلیه مفعولین و افراد مورد تجاوز را به دقت مورد بررسی قرار داده تا هرکدام از آنها که عمل دخول کامل بر روی آنها صورت گرفته، به جرم عمل شنیع لواط سنگسار شوند. لازم است که آقایان و خانمها در این مورد حساس جانب احتیاط را رعایت کرده مبادا حد شرعی بر یک بیگناه جاری شود. نعوذ بالله من وسواس الخناس.

شهریور سنه 88 هجری شمسی

الاحقر سید علی خامنه ای رهبر اسلام ناب خمینی

در باره نویسنده: نویسنده این لطیفه مانند جانسوز یک طلبه تواب و مستعفی است که 5 سال پیش پس از دیدن شناعات و رذایل در میان برخی طایفه معممین علی الخصوص در میان مسئولین جمهوری اسلامی از حوزه بیرون آمد و امروز در کنج غربت روزگار می گذارند.

منبع: سایت اطلاعات نت

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی