گاف 5طبقه‌ای سرمقاله کیهان

موج نوشت:کسی از ما خرده نگیرد که چرا از روزنامه کیهان انتظار حرف حساب دارید. واقعا چنین انتظاری نداریم. اما چه کنیم وقتی که حتی سرمقالههای این روزنامه هم بر مبنای قصههای بیمبنا و آن هم پس از عبور از دالان یک کلاغ و چهل کلاغ نوشته میشود. کیهانیان! لااقل گاف ندهید. ستاد قیطریه پنج طبقه بود، نه ده طبقه!

روزنامه کیهان در سرمقاله روز چهارشنبه نوشته است: محسن امين زاده كه روز گذشته در جايگاه متهم نسبت به اتهامات خود دفاع - بخوانيد اعتراف- مي كرد، مديريت ستاد عمليات رواني مذكور را برعهده داشته و در برج ده طبقه قيطريه - مربوط به فرزند يكي از مسئولان كه ارتباط تنگاتنگي با ستاد موسوي داشته- حين ضبط برنامه براي شبكه BBC فارسي دستگير شده است. شبكه اي كه با مصوبه مستقيم مجلس انگليس آغاز به كار كرده و علي اصغر رمضانپور- معاون فرهنگي عطاءالله مهاجراني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت خاتمي- سردبيري آن را برعهده دارد.

به اتهامات دروغ دیگری که مثل نقل و نبات حواله‌ی دیگران میشود کار نداریم؛ به واقعیت کار داریم. برج پنج طبقه که به خواست حسین بازجو یکباره ده طبقه نمیشود! یکی دو طبقه هم اضافه نکردهاند؛ سرراست دو برابر شده است! خوب است کیهانیان شهردار نشدند که اینقدر راحت تراکم میفروشند، آن هم به رایگان!!

محض اطلاع کیهانیان یادآوری میکنیم: ساختمانی که در قیطریه در اختیار ستاد اصلاح طلبان حامی مهندس موسوی قرار گرفت، یک ساختمان استیجاری پنج طبقه بود. اگر باور ندارند که این «برج» پنج طبقه بیشتر نداشته، میتوانند از کسانی بپرسند که عصر روز انتخابات به آن ساختمان حمله کردند و مستقیم هم به طبقه چهارم رفتند. باز اگر هنوز شک دارند، میتوانند از سعید مرتضوی بپرسند که چند ساعت پس از آن حمله، حکم پلمب کدام طبقات آن ساختمان را امضا کرد.

چشم هم به آدم اینقدر دروغ نمیگوید که کیهان! هر ناظر علاقهمندی می‌‌تواند از اتوبان صدر وارد قیطریه شود و در سمت چپ خود یک ساختمان با نمای شیشه دودی قهوهای رنگ را ببینند که پلاک 5 بالای در آن نصب شده است، و تعداد طبقات آن را بشمرند. اما ظاهرا نوشتن سرمقاله کیهان راحتتر از چنین بررسی سادهای است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی