فرمانده کل سپاه: نمی‌توانيم بنشينيم و از طريق سياسی دشمن تغيير ايجاد کند.

آفتاب: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «ماجرای ايجاد شبهه در انتخابات، اجرای دستورالعملهايی بود که در مراکزجاسوسی و ضدانقلابی در خارج از کشور طراحی شده بود و عدهای هم در داخل کشور اجرای آن را به عهده داشتهاند». ‌‌

به گزارش گروه سياسی آفتاب، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در ساری اظهار داشت: «بی توجهیهای اتفاق افتاده نسبت به اصول و ارزشهای اسلام و انقلاب در سالهای پس از جنگ يکی از عوامل مهمی است که موجب ايجاد زمينههايی برای سوءاستفاده دشمنان شده است و مخالفت با آراء و رويکردهای مردم توسط بعضی از افراد در اين راستا قابل ارزشيابی است».

فرمانده کل سپاه گفت: «خواستهها و مطالبات واقعی ملت ايران در جريان رأی به رئيس جمهور منتخب تجلی يافت و حقيقت ماجرا، شکل گيری فضای جديد سياسی در جغرافيای ايران اسلامی بود و ملت ايران در اين عرصه به شکل مشخص مخالفت خود را با فقر، فساد، تبعيض و بی عدالتی اعلان نمودند».

سردار جعفری افزود: «ماجرای ايجاد شبهه در انتخابات، اجرای دستورالعملهايی بود که در مراکز جاسوسی و ضدانقلابی در خارج از کشور طراحی شده بود و عدهای هم در داخل کشور اجرای آن را به عهده داشتهاند».

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش و کارکرد سپاه و بسيج در شرايط فعلی گفت: «فلسفه سپاه و بسيج استمرار انقلاب و محتوای اسلامی آن است و اين حقيقتی است که از آموزههای ائمه اطهار (ع) به ما رسيده است و برای نيل به اين حقيقت بايد تهديدات مختلف عليه پياده سازی اين اهداف را درست بشناسيم و خاکريزهای دفاعی در نقاط مناسب مستقر نمائيم».

وی با اشاره به وظايف بسيج گفت: «بسيج بايد توليد قدرت نرم و استمرار روح نشاط و تعالی و افزايش آگاهیهای سياسی، فرهنگی و اجتماعی را دائما پيگيری نمايد زيرا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسيج يک سازمان ايدئولوژيک است و بر اساس عقيده و مکتب انقلابی عمل مینمايد».

سرلشکر جعفری گفت: «با توجه به استقلال نسبی اقشار بسيج، فرماندهان بسيج در تمامی بخشها بهويژه بخشهای غيرنظامی، دارای وظايف مختلفی هستند و برای مقابله با تهديدات نرم میتوانند به مقتضای شرايط منطقهای برنامه‌‌ريزی و اقدام نمايند و آحاد بسيجيان نيز در اين زمينه میتوانند نقش موثری ايفا نمايند زيرا سپاه و بسيج نمی‌‌توانند، بنشينند دشمنان انقلاب از طرق فرهنگی و سياسی مسئله تغيير و ايجاد انحراف در مسير راستين انقلاب و ارزشها را تعقيب نمايند».


از سایت گویا

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی