درخواست شرم آوری نیروی انتظامی از مردم: برای ما جاسوسی کنید!


ناجا: مردم، روزهخواران را به پليس معرفی کنند

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران دیروز در اطلاعيهاي از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد تظاهر به روزهخواري در ماه مبارک رمضان، پليس را از طريق تلفن 110 مطلع کنند.


به گزارش ایرنا، ناجا در اطلاعيه به مناسبت فرارسيدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن مجيد و ماهخودسازي همچنين از همه مردم، اصناف و اماکن عمومي خواست نسبت به رعايت قوانين و مقررات اين ماه اقدام کنند.
در اين اطلاعيه از شهروندان خواسته شده است به منظور رعايت حرمت ماه مبارک رمضان از هر گونه تظاهر به روزهخواري در واحدهاي صنفي و اماکن عمومي جدا خودداري کنند. همچنين از متصديان مراکز پذيرايي درون شهري و بين شهري نيز خواسته شده است: در صورتي که قصد ارايه خدمات در طول روز را دارند، مجوزهاي لازم را از مبادي ذيربط اخذ کنند.
نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در اين اطلاعيه از واحدهاي پذيرايي مستقر در داخل مراکز اقامتي مجاز خواست از مشتريان خود با رعايت پوشش لازم پذيرايي کنند. در اين اطلاعيه آمده است: واحدهاي صنفي مجاز به فعاليت بايد نسبت به استتار نماي خارجي مکان در حد متعارف اقدام و به شکلي عمل شود که درون واحد صنفي از بيرون قابل رويت نباشد.
همچنين متصديان واحدهاي صنفي سوپر مارکتها، خواربار فروشيها، قناديها و ديگر مراکز از صرف هرگونه مواد غذايي در مکان صنفي ممانعت به عمل آورند. در اين اطلاعيه آمده است: نيروي انتظامي با متظاهرين به روزه خواري در ملاء عام برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

سایت دنیای اقتصاد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی