افشاگری تازه‌ی کروبی: سری پر از ساچمه!

دويچه وله : مهدی کروبی در پاسخ به حجتالاسلام شاهمرادی چند نمونه دیگر از جنایات روزهای پس از انتخابات ۲۲ خرداد را برملا ساخت. کروبی از جمله به جوانی اشاره کرد که کلهاش پر ساچمه است و یک چشمش را از حدقه درآوردهاند.

دبیرکل حزب اعتماد ملی که از همه سو مورد حمله‌ی اصولگرایان قرار گرفته است، همچنان که بارها تاکید کرده، در عرصه‌ی افشای جنایات پس از انتخابات ۲۲ خرداد قصد خاموشی ندارد. تازهترین اقدام او، افشای چند نمونه‌ی دیگر از شکنجههای وحشیانهای است که قربانیان آن، با بدنهائی ناقص و در شرایطی بسیار خطرناک در بیمارستانها یا خانههای خود بستری هستند.

پاسخ به حجتالاسلام شاهمرادی

این نمونههای تاکنون برملا نشده را، مهدی کروبی در پاسخ نامه حجتالاسلام شاهمرادی برادر شوهر ترانه موسوی فاش کرد. شاهمرادی، در روزنامه جام جم، از کروبی انتقاد کرده بود که اظهارات وی را برخلاف میل او منتشر کرده است. منتقد برادر شوهر ترانه موسوی است که در کانادا زندگی میکند. دستگاههای اطلاعاتی و تبلیغاتی کوشیدند با ساختن داستانی مضحک، این ترانه موسوی را به جای دختر جوانی با همین نام جا بزنند که در نزدیکی مسجد قبا ربوده شد، مورد تجاوز قرار گرفت و جسد سوخته‌ی وی را در بیابانهای اطراف کرج انداختند.
کروبی، که در مصاحبه‌ی مربوط به جایگزین سازی برای ترانه موسوی مقتول، هیچ اشارهای به اطلاعات کسب کرده از شاهمرادی نکرده بود، در پاسخ به انتقادهای وی، فاش کرد که او باجناق حجتالاسلام حسینی است. حسینی نیز پدرزن حجتالاسلام طائب است که اکنون از وی به عنوان سازنده داستان جعلی ترانه موسوی نام میبرند.

نمونههای تازه‌ی جنایت

در پاسخ به حجتالاسلامشاهمرادی که متن کامل آن رابامداد روز ۲۹ مرداد سحامنیوزمنتشر کرد، کروبی چند نمونه‌ی تکاندهنده دیگر از شکنجهدر ‌ ‌ ‌زندان و جنایت در خیابان را برملاکرد.
دبیرکل اعتماد ملی از جمله نوشت: « به دیدار خانوادهای رفتم که زن جوانی در منزل داشتند که در حوادث اخیر به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، پس از گذشت ۶۰ روز، هنوز آثار کبودی بر صورت این زن نمایان بود. دست این زن نیز از چند جا شکسته و هنوز به گردنش آویزان است».
کروبی به عنوان یک نمونه دیگر، از جوانی نوشت که هم اکنون در بیمارستان بستری است و او را با وصل لولهای به شکم تغذیه مصنوعی میکنند. دبیرکل حزب اعتماد ملی در این مورد نوشت: «یک چشم این جوان را تخلیه کردهاند و چشم دیگرش نیز در معرض نابینائی قرار دارد. سر این جوان پر از ساچمه است. او چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفته و هنوز هم باید عمل شود».

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی