آملی، امينی، استادی و ناطق نوری از مراسم شب قدر حذف شدند،


پس از لغو مراسم شب احيا؛ جوادی آملی، امينی، استادی و ناطق نوری هم از مراسم شب قدر حذف شدند، پارلمان نيوز

پارلماننيوز: در اطلاعيه صادر شده از سوی آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) با اعلام برنامههای مراسم احيا شبهای قدر، نامی از آيات عظام جوادی آملی، امينی، استادی و ناطق نوری ديده نمیشود.

به گزارش مهر ، در اطلاعيهای که از سوی حرم مطهر در خصوص شبهای قدر صادر شده، عليرضا پناهيان جايگزين ناطق نوری شده است و اين در حالی است که طی چند سال گذشته آيات عظام جوادی آملی، امينی، استادی و ناطق نوری هر کدام يکی از شبهای احيا را به اجرای مراسم میپرداختند.

آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در اطلاعيه خود آورده است: مراسم احياء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان توسط حجتالاسلام عليرضا پناهيان و با سخنرانی دکتر رفيعی شب بيست‌و يکم با سخنرانی حجتالاسلام عليرضا پناهيان و مراسم احياء توسط حجتالاسلام اعرافی و در شب بيست و سوم حجتالاسلام محمدپور سخنرانی خواهد کرد و حجتالاسلام رفيعی هم مراسم شب احيا را برگزار میکنند.

در مراسمات شبهای قدر حرم مطهر که از ساعت ۲۱ آغاز و تا ساعت ۳ بامداد ادامه خواهد داشت، آيتالله سبحانی در مسجد اعظم مراسم نماز قضاء اقامه خواهد کرد.

در سالهای قبل مراسم پرفيض شبهای قدر در قم توسط حضرات آيات مشکينی، جوادیآملی، امينی و استادی و در شب بيست و يکم توسط حجتالاسلام ناطق نوری برگزار میشد.

گویا نیوز


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی