آيت الله سيد احمدخاتمي:بدحجابي کيان نظام اسلامي را تهديد مي کند


عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري گفت: بدحجابي در جامعه خطري است که کيان نظام جمهوري اسلامي را تهديد مي کند و تساهل و تسامح در اين زمينه بسيار خطرناک است. به گزارش ايرنا آيت الله سيد احمد خاتمي در سلسله بحث هاي تفسيري خود با موضوع بصيرت در قرآن در جمع کارکنان قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا(ص) گفت: مسئله بدحجابي و گسترش موج فساد در کشور يک مسئله عادي نيست بلکه يک برنامه حساب شده براي مقابله با براندازي نرم جمهوري اسلامي است و غرب در صدد است اين مسئله را که در جاي ديگر به صورت موفقيت آميز تجربه کرده است در نظام اسلامي نيز تجربه کند.
وي افزود: از آغاز پيروزي انقلاب براي مبارزه با فساد دو روش افراطي و تفريطي وجود داشت، کساني مي گفتند در برخورد با فساد فقط برخورد فيزيکي لازم است و عده اي ديگر فقط به روش فرهنگي معتقد بودند، اما در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن، راه درست بر اساس تعاليم ديني اين است که براي مقابله با فساد، کار فرهنگي همراه با اجراي قانون در پيش گرفته شود.
آيت الله خاتمي با اشاره به ضرورت اقدام جدي تر دولت و مسئولان در عرصه مقابه با تهاجم فرهنگي گفت متاسفانه در عرصه فرهنگ عفاف در صحن علني جامعه در سال هاي اخير پيشرفتي نداشته ايم و در مراکز عمومي ما بد حجابي روبه افزايش است و برخي از مسئولان اين مسئله را هنوز جدي نگرفته اند

رسالت

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی