راه‌اندازی یک سایت برای تظاهرات مجاز


گروهی از فعالان فضای وب فارسی، وب‌سایتی را با عنوان «ما پیروزیم» راه‌اندازی کرده‌اند که در آن کاربران می‌توانند با پر کردن فرمی کوتاه، در یک تظاهرات مجازی شرکت کنند.

به گزارش موج سبز آزادی، همه کاربران اینترنت می‌توانند با انتخاب یکی از علامت‌های مشت، دست آغشته به خون شهید، لاله سرخ و «احمدی‌نژاد رئیس جمهور من نیست»، در این تظاهرات مجازی شرکت کنند.


بر اساس این گزارش، امضا کنندگان می‌توانند نام و کشور محل اقامت خود را در هنگام امضا اعلام کنند و نیز می‌توانند یکی از شعارهای الله اکبر، یا حسین میرحسین، برادر شهیدم رایتو پس می‌گیرم، ایرانی باغیرت حمایت حمایت، نترسید نترسید ما همه با هم هستیم، ایرانی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد، موسوی موسوی رای مرا پس بگیر و یا هر شعار دیگری را که خود می‌پسندند، برگزینند و در کنار امضای خود درج کنند.


گردانندگان این سایت در فراخوان خود برای شرکت در این تظاهرات مجازی نوشته‌اند: این یک تظاهرات برای مردم ایران و دوستان آنها در همه‌جای جهان است. در زمانی که سرکوب و ارعاب سایه تلخ مرگ و وحشت را بر شهرهای ایران افکنده، مهمترین سلاح مردم صبور و حق خواه ایران امید است. امید به آینده‌ای روشن و پیروزی. تجلی این امید راستین و بجا در فریاد خاموش شهیدان است و در اتحاد من و تو. مادام که با هم باشیم، پیروز خواهیم شد.


برای مشاهده این سایت و امضای آن، روی آدرس زیر کلیک کنید:

www.maapiroozim.com


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی