علی کریمی: روزی به پرسپولیس برمی گردم که.....


سرخ آبی نبوز :

علي كريمي فعلا برنده جنگ با پرسپوليس است. او در اولين بازي با پيراهن استيل آذين يك پاس گل داد و يك پنالتي به ثمر رساند تا يكي از بهترين هاي هفته اول باشد. او در مصاحبه ای توفانی درباره جدايي خود از پرسپوليس حرف مي زند و دوباره به انصاری فرد حمله می کند...

*از ابتدا هم معلوم بود که با انصاری‌فرد به توافق نمی‌رسید؟
_ بله، دوست داشتم شرايطي به‌وجود بيايد تا بتوانم در تيم محبوبم بازي كنم. پرسپوليس تيم محبوب من است و در اين تيم پيشرفت كرده‌ام و دوست ‌دارم بار ديگر در پرسپوليس بازي می‌كردم و در اين تيم مي‌ماندم.

*انصاری‌فرد مهمترین بخش اختلاف را قرار‌داد مالی عنوان کرده‌؟
_وقتي مي‌گويم بايد درباره‌ شرايط مختلف صحبت كنيم وضعيت قرارداد مالي جزوي از كل قرارداد است.

*خیلی‌ها می‌گویند که اگر پرسپولیس قرار بود با علی کریمی قرارداد ببندد در روزهای اول این کار را می‌کرد و هیچ وقت به روزهای پایانی نقل‌و‌انتقالات نمی‌رسید؟
_تمام كارها در اين زمينه را به مدير برنامه‌هايم سپرده‌ بودم و او در طول زمان نقل‌‌و‌انتقالات مشغول مذاكره با مديران باشگاه پرسپوليس بود. بارها گفته‌ بودم كه گزينه اول من در ميان تيم‌هاي ايراني، پرسپوليس است.

*یکی از شایعاتی که مطرح بود در مورد آمادگی جسمانی شما بود که مانع قرارداد با پرسپولیس می‌شد؟
_به‌رغم اينكه عده‌اي مي‌گويند از تمرينات و مراحل آماده‌سازي پيش از مسابقات دور هستم، اما بايد بگويم كه مدت‌هاست به صورت انفرادي در مجموعه انقلاب زير‌نظر بشير معمارزاده تمرين مي‌كردم و شرايط فني‌ام در حالت مطلوبي است.

*چرا انصاری‌فرد مخالف شما در پرسپولیس بود؟
_چيز زيادي نمي‌توانم بگويم. هواداران پرسپوليس خودشان مي‌توانند بهترين قضاوت را داشته باشند. اگر قرار بود پرسپوليس من را در باشگاه نگه دارد، نبايد چهار هفته من را بازي مي‌دادند. بقيه‌ مسائل را هم مدير برنامه‌هايم اعلام كرده است.

*اما انصاری‌فرد گفته است که پولی که شما طلب کرده‌اید بسیار زیاد و حتی گفته که قرار‌داد با شما بدتر از تركمانچاي است؟
_پرسپوليس خانه‌ اول و آخر من است و به هيچ شخص خاصي تعلق ندارد. پرسپوليس به امثال عابدزاده‌، باقري‌، مهدوي‌كيا و قبل‌تر از آن به امثال محمدخاني‌ها تعلق دارد.

*انگار نمی‌خواهید پاسخی به انصاری‌فرد بدهید؟
_مدیریت او در طول فصل مشخص می‌شود.آن چه به من مربوط است اینکه روزي براي خداحافظي از فوتبال به پرسپوليس بازخواهم گشت.

*واقعا مبلغ قرار‌داد شما با پرسپولیس مانع حضورتان در این تیم شد؟
_من نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم، اما تا ساعت 12 شب در انتظار انصاری‌فرد بودم، اما او برخلاف گفته‌هایش نیامد و ثابت کرد که علاقه‌ای به جذب من ندارد. متاسفانه آقای انصاری‌فرد شهامت ندارد که خیلی از حقایق را بگوید و به‌‌همین خاطر فقط دروغ می‌گوید و می‌خواهد کم‌کاری‌های خودش را گردن سایرین بیندازد. رفتار خوبی در تیم پرسپوليس با من نشد و تنها زمانی به این تیم برمی‌گردم که انصاری‌فرد در آن هیچ مسئولیتی نداشته باشد. من به خاطر پول پرسپولیس را ترک نکردم و تنها به خاطر رفتار انصاری‌فرد از این تیم جدا شدم که اميدوارم هواداران این موضوع را درک کنند.

*و تیم ملی هم که دیگر برای شما تمام شد؟
_به نظر من بايد به جوان‌ها ميدان داد و حالا زماني است كه بايد تيم ملي را به دست جوانان بسپاريم. من هم براي بازيكن تيم ملي و سرمربي آرزوي موفقيت دارم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی