ادعای روزنامه ایران:هاشمی رفسنجانی پیش از انتخابات نهم به فرزندانش چه گفت؟

سایت خبری رخداد:تمام شخصيتهاي سياسي از خاتمي و موسوي گرفته تا كروبي و ناطق نوري به حمايت از هاشمي رفسنجاني شتافتند، ميلياردها تومان پول بسيج شد، دهها روزنامه اجاره شد، اما در رقابت 3 تير 84، احمدينژاد 17 بر 10 پيروز شد.

اندازه حروف Decrease font Enlarge font
سایت خبری رخداد:
image

روزنامه دولت نوشت: در يكي از شبهاي دي 83 هاشمي رفسنجاني خانواده و اطرافيانش را فراخواند تا درباره موضوع مهمي با آنان سخن بگويد. بحث، بحث انتخابات نهم رياست جمهوري بود.

به گزارش سرویس سیاست سایت خبری رخداد(Rokhdad.org) به نقل از روزنامه ایران، هاشمي رفسنجاني ميگفت كه قاليباف و لاريجاني و رضايي توان رقابت با من را ندارند، توانتان را براي مقابله با احمدينژاد بسيج كنيد. پيشبيني رئيس دولت سازندگي درست از آب درآمد و انتخابات رياست جمهوري نهم با احمدينژاد و هاشمي به دور دوم رفتند.

تمام شخصيتهاي سياسي از خاتمي و موسوي گرفته تا كروبي و ناطق نوري به حمايت از هاشمي رفسنجاني شتافتند، ميلياردها تومان پول بسيج شد، دهها روزنامه اجاره شد، اما در رقابت 3 تير 84، احمدينژاد 17 بر 10 پيروز شد.

روند كارشكني و فعاليت گسترده سياسي، امنيتي و اقتصادي هاشمي رفسنجاني و خانوادهاش عليه احمدينژاد و دولتش از فرداي انتخابات شروع شد و اكبر هاشمي در نامهاي به مردم ايران بدون تبريك به منتخب ملت، از عزمش براي باقي ماندن در صحنه سخن گفت.

پيام هاشمي رفسنجاني به يكي از سران كشورهاي عربي درباره سقوط 6 ماهه دولت احمدينژاد، به خوبي زمان شروع مقابله رئيس مجمع تشخيص مصلحت با دولت نهم را نشان ميدهد.

در 4 سال گذشته دفتر و منزل هاشمي رفسنجاني محل رايزنيها براي مقابله با احمدينژاد بود. ماجراهايي مانند حمايت از جرايم امنيتي موسويان و شرور خواندن مخالفان مديريت دانشگاه آزاد تنها بهانههايي براي فوران احساسات ضد احمدي نژادي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام بود.

اما خاندان هاشمي رفسنجاني در كنار پدر همواره صف نخست مخالفان رئيس جمهور منتخب را تشكيل ميدادند. متهم كردن احمدينژاد به ادامه راه بنيصدر، يكي از پروژههاي مشترك اين خاندان بود و آنها جداگانه و در تمام مصاحبهها و سخنرانيهايشان اين اتهام نچسب را تكرار ميكردند.

اكبر هاشمي خود نيز در نامه معروف «بدون سلام و والسلام» به رهبر انقلاب، اين مسئله را تكرار كرد تا هماهنگي خاندان هاشمي باورپذيرتر شود.

سایت رخداد
Balatarin

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی