پسر منتظري خواستار موضع گيري مراجع و علما عليه نظام شد





۱۳۸۸/۶/۶

به گزارش رسانه به نقل از فارس، احمد منتظري در گفتوگو با بي.بي.سي با استناد به مواضع چند عنصر خاص (شامل آقايان منتظري و صانعي) گفت: بعضي از علما در هفتههاي گذشته حركت خوبي را انجام دادهاند اما اين كافي نيست و مراجع تقليد بايد نسبت به بازداشتهاي اخير و فجايع پيش آمده موضعگيري كنند.


وي اشارهاي به اين واقعيت نكرد كه ايجاد اغتشاش و درگيري پروژهاي آمريكايي ـ انگليسي بود و برخي عناصر همسو با باند مهدي هاشمي و منتظري در اين پروژه به عنوان كارگزار به ايفاي نقش پرداختند و بنابراين مسئوليت اصلي حوادث پيش آمده متوجه آنهاست.
حسن شريعتمداري نيز در گفتوگوهاي جداگانه با صداي آمريكا و بي.بي.سي، به حمايت از اغتشاشگران و مظلوم نمايي به نفع آنان پرداخت و با حمله به علما گفت: اگر مراجع اعتراض نكنند بايد بگويند كه فايده شان چيست(!)
وي اضافه كرد: موضع گيري روحانيت ميتواند باعث ريزش دين باوران و اصولگرايان شود و حكومت را با بحران سياسي مواجه كند.
احمد منتظري و حسن شريعتمداري البته توضيح ندادند كه رسانههاي وابسته به دشمنان علني روحانيت و مرجعيت، به چه دليل به آنها سرويس ويژه ميدهند تا در پوشش دفاع از مرجعيت عليه نظام ديني موضع بگيرند و خواستار عمل علما به وظيفه خود شوند؟! در عين حال عاقبت به شري و سقوط پدران هر دو آنها براي دريافت پاسخ اين سؤال كافي است و معلوم نيست با اين سابقه رسوا، حضرات چگونه انتظار دارند كسان ديگري هم در دام آنها بيفتند.
ذكر اين عبارت شريف از امير كلام علي(ع) به جاست كه درباره انحراف زبيربن عوام ملقب به سيف الاسلام فرمود: "زبير پيوسته خود را از ما اهل بيت به حساب ميآورد تا آن كه فرزند شوم و نافرخنده اش عبداله پا به جواني گذاشت ". (نهج البلاغه، كلمه قصار 453)
دكتر مايكل برانت رئيس اسبق بخش شيعه شناسي در سازمان سيا اخيراً با انتشار كتابي تصريح كرد كه اين سازمان نفوذ در درون نهاد روحانيت و مرجعيت را براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي و جريان شيعه از درون در دستور كار قرار داده و بودجه هاي كلان (يك نمونه 900 ميليون دلار) براي آن اختصاص داده است.
همچنين رجا در اين باره نوشت؛ احمد منتظري كه از بقاياي باند مهدي هاشمي محسوب مي شود، مستقيماً وصل به ارگان سازمان سيا (راديو فردا) و صداي آمريكاست و نقش مؤثري در انتشار بيانيه ها و مواضع ضدانقلابي به نام پدرخود ايفا مي كند. حسن شريعتمداري نيز كه در خارج از كشور اقامت دارد، از جاسوسان لانه جاسوسي سابق آمريكا در تهران محسوب مي شود و به عنوان عضو مركزيت گروهك منحله حزب خلق مسلمان نقش ويژه اي در انحراف پدر خود و بازي دادن وي در پروژه آمريكايي كودتا و همچنين ايجاد اغتشاش در آذربايجان در سال هاي اول انقلاب ايفا كرده بود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی