فرمانده سپاه تهران درروز روشن دروغ گفت

نیم دقیقه فیلم هم از ادعاهای ایشان وجود ندارد
سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم یک معارفه در جمع پاسداران، در تائید کودتا و مقابله با مردم گفت:
اگر حضور مقتدرانه نیروهای بسیج و سپاه نبود، دشمنان با هدف خود برای انجام کودتای رنگی در کشور، فاصلهکمی داشتند. این فتنه، فتنهای بزرگ بود که دشمنان نظام از حداقل 4 سال قبل برایش برنامهریزی کرده بودند. اینها در هر شرایطی و هرکس که پیروز انتخابات میشد قصد به راهاندازی این اعتراضات خیابانی را داشتند. بیش از 300 هزار نیروی آموزشیافته داشتند که به شکل هرمی در همهتجمعات غیرقانونی در کمتر از چند دقیقه حضور پیدا میکردند.
بسیاری از بزرگان و فرزندان نظام راه حقیقت را گم کردند، اما سپاه و بسیج به لطف و عنایت الهی چون به چراغ هدایت ولایت فقیه تمسک جستند، از این فتنه در امان ماندند و توانستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کنند.
مخالف از مدتها قبل در قالب ستادهایی چون کمیته صیانت از آرا و دفاتر خبری، لانههای جاسوسی به راه انداخته بودند. از روز 26 خرداد که برادران بسیجی وارد میدان شدند در هیچ یک از ماموریتهای محوله بهرغم همه هجمهای که فراهم شده بود، نیروهای بسیجی از سلاح استفاده نکردند و با تجهیزات دفاع شخصی در ماموریتها حاضر میشدند. به حول قوه الهی هیچگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی در ماموریتهای شهری، نیازی به استفاده از سلاح نیست و بسیج و سپاه با حضور مقتدرانهخود در صحنه خود نیازی به استفاده از تجهیزات اینچنینی ندارند.
تنها در حوزه‌ مقاومت 117 درگیری مسلحانه داشتیم. در آن روز نزدیک به 10 هزار نفر به پایگاه ما حملهور شدند. بیش از 3 ساعت برادران ما در آنجا زیر هجوم سنگ و نارنجکهای دستساز متجاوزین بودند و ما مدام از آنها میخواستیم از درگیری پرهیز کنند اما کار به جایی رسید که پایگاه داشت سقوط میکرد. متاسفانه مادر دختری بیگناه هم به شهادت رسیدند که گزارش کارشناسی نشان میدهد زاویه شلیکها از سوی بچههای ما نبوده است. تصاویر آن روز موجود است که چطور بیرحمانه به این پایگاه حمله شد.
) با آنکه هیچ تفسیری بر این دروغگوئی آشکار لازم نیست، اما ذکر چند نکته لازم است. اولا ایشان در باره برنامه ریزش تظاهرات دقیقا همان جمله ای را می گوید که رهبر در دیدار با دانشجویان گفته است و این درحالی است که هر دو همزمان و در دو محل سخنرانی کرده اند. بنابراین، یک استراتژی تبلیغاتی در اتاق های دربسته میان فرماندهان کودتا و رهبر تدوین شده است. آن رقم حمله 10 هزار نفره و مسلحانه به پایگاه بسیج و 3 ساعت مقاومت برادران و بقیه دروغ هائی که می گوید، همگی بصورت فیلم واقعی روی شبکه یوتیوب است و میلیون ها ایرانی داخل و خارج از کشور آن را دیده اند. بنابراین، سخنان ایشان بیشتر مصرف داخل پادگانی دارد تا مصرف خیابانی. چرا که مردم خود به چشم خویش دیده اند، آنچه را که او خلاف آن را می گوید. تمام پایگاه های بسیج و پادگان های سپاه بالای سردر ورودی آنها، در زاویه های مختلف دوربین تصویر برداری وجود دارد. حتی اگر نیم دقیقه فیلمی از این ادعاهای فرمانده سپاه تهران وجود داشت تا حالا با آن فیل هوا کرده بودند.)
از وبلاگ حکومت شیطان

Balatarin


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی