فاطمه رجبي - يادداشت - فقط فمينيسم است و بدعت


سخنان رئيسجمهور عزيز پيرامون معرفي وزرا يك نكته قابل تامل و بسيار قابل تامل در بر داشت. اين نكته به حدي حائز اهميت و بررسي است كه نميتوان از آن گذشت. واقعيت آن است كه دكتر احمدينژاد به دليل بسياري از نوآوريها، خدمتگزاريها، مسووليتپذيريها، اشرافيتستيزيها، مردمگراييها و ... براي نخستينبار در جمهوري اسلامي نوع جديدي از حاكميت را بنيان نهاد. همين امر موجب رويكرد عظيم و مجدد مردم به او شد.

اما معرفي وزير زن و معاون زن احتمالي در دوره جديد، از سوي وي حقيقتا يك «بدعت» است، بدعتي كه تبعات فاجعهبار آن در آينده به دليل پاسخگويي به خداوند و مردم متوجه رئيسجمهور خواهد بود. منتها نكته قابل تامل در سخنان احمدينژاد تفسير و يا بهتر و روشنتر «توجيه» او در اين باره بود كه اين معرفي و تصميم را به مسايل ظهور و آخرالزمان ربط داد. نميتوان پذيرفت رئيسجمهور براي يك تصميم فمينيستي و و صرفا فمينيستي با تفسير به راي، واژگونهگويي كند.

خلاصه كلام را اين گونه مينويسم كه خوب است، دكتر احمدينژاد رئيسجمهور دينمدار ما براي اين موضوع حداقلي از روايات معصومين عليهم‌‌السلام را شخصا بخواند. فقط بخواند! آنگاه خواهد ديد كه دقيقا بر خلاف تصميم فمينيستي او زن آخرالزماني و زن در ركاب امام عصر عجلالله تعالي فرجه الشريف، نه تنها پشت ميز وزارت و معاونت نيست، بلكه چنان كه امام باقر عليهالسلام فرمود: «در خانه است و با آيات قرآن و روايات فرمان ميراند

اين كلام معصوم عليهالسلام رد و نفي فمينيسم ملحدانه و يا اسلامي نابودكننده است و خبر از دانش و بينش دينمدارانه زن ميدهد و فرمانروايي عقلاني و تربيتي او نه وزارت، وكالت يا معاونت. به هر حال رئيسجمهور به چنين اقدامي دست يازيد اما بايد تامل كند كه اين اقدام فمينيستياش چگونه مورد استقبال كودتاگران و رئيساجرايي آن، موسوي قرار گرفت. تامل كند كه رأس فتنه، هاشمي رفسنجاني، چرا چون گذشته به تخريب وي نپرداخت و شايد در آينده در مسجد ضرارش، مديحهگوي او نيز باشد. و تامل كند كه نبايد چنين اقدامي را كه بيگانگان هم به عنوان يك بدعت از آن سخن راندهاند به صورت غيرصحيح به مسايل امام زماني پيوند دهد. رئيسجمهور بداند كه امام عصر در ظهور عدالتگستر خود با «اشرافيت» ميستيزد، با «بيعدالتي» ميستيزد و به نابودي تمامي بدعتهاي فكري و عملي خواهد پرداخت. در نتيجه نخستين قدم در مسير انتظارگرايي، مبارزه با دزدان، دزدان بيت المال، و عدالتستيزان است، نه راهكارهاي فمينيستي كه فردا اين كشور را به دست فائزه و فاطمه هاشمي، رهنورد و يا بازيگران سينما و تلويزيون خواهد داد. آيا اين امر در راستاي مبارزه با مافياي قدرت و ثروت راهگشا خواهد بود.

انصار نیوز

بالاترین دلیشس توییتر فرندفید فیس‌بوک Share in Google Reader

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی