100هزار دانشجوی سهمیه‌ای، 100هزار نیروی لباس شخصی!

علیخانی، دبیر شورای مرکزی کمیته انضباطی وزارت علوم، می گوید که با بازگشایی دانشگاهها شاهد اتفاقاتی خاص نخواهیم بود. او دلیل این خاطر جمعیاش را اینگونه بیان کرد: «در دانشگاهها بیش از 100 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر هستند که این افراد سربازان گمنام امام زمان اند و در کنار سایر دوستان مانع از این میشوند که آشوب و تنشی در دانشگاهها به وجود آید؛ از اینرو جای هیچ نگرانی وجود ندارد

از وبلاگ گنجی دوست


تصاویر تازهای از دفنهای غیرقانونی در بهشت زهرا موجود است

پایگاه اطلاعرسانی نوروز گزارش داد که اسنادی در اختیار دارد که به وضوح از وجود اجساد در زیر قبور بینام و نشان حکایت میکند و تا به امروز تنها به علت برخی معذورات شرعی و قانونی از انتشار آن تصاویر امتناع کرده است. طبق گزارش نوروز، رییس روابط عمومی بهشت زهرا وجود قبرهای بینام و نشان در قطعه‌ی ۳۰۲ بهشت زهرا را تایید میکند و مشخص نیست چرا در ابتدا وجود چنین قبرهایی تکذیب شد. نوروز نوشته که: «پس از انتشار فیلمهای قبرها، بهانه‌ی دیگری را دستاویز حرکت غیراخلاقی خود قرار دادند و شهدا را معتاد و بینام و نشان معرفی کردند».

راجیف آیت الله مصباح یزدی

حضرت آیت الله مصباح یزدی اراجیفی را بلغور فرمودهاند که دوست دارم چند کلمهای در بارهاش بنویسم.
ایشان فرمودهاند:
متاسفانه در جامعه‌ی ما جایی برای امر به معروف و نهی از منکر که از واجب واجبات است باقی نمانده است. امام خمینی در اوایل انقلاب اعلام کردند که وزارتخانهای برای امر به معروف و نهی از منکر تاسیس شود، کار به جایی رسید که خود امر به معروف و نهی از منکر جزو منکرات محسوب میشود و قانونا در بعضی از جاها ممنوع است.

اول از همه امام خمینی به فلان جای جد و آباد هندیشان خندیدهاند چنین گوه زیادی خوردهاند.
دومآ حاج آقا غم مخور دیری نخواهد پایید که در آن جامعه هیچ جایی حتی برای نفس کشیدن زالوهایی مثل شما نخواهد بود، پس این پند را از من داشته باش تا میتوانی نفس بکش که شدیدآ زمان تنگ است.

ایشان همچنین فرموده اند:
یکی از واجبات دیگر دخالت در سرنوشت جامعه‌ی انسانی است، تا کسانی سرکار بیایند که ارزشهای اسلامی را حفظ کنند. ما به هنگام رای دادن به چه چیزهایی فکر میکنیم؟ بیشتر به فکر این هستند که دنیا و اقتصاد درست شود. همه‌ی کسانی که شعارش را میدهند ضدش را عمل میکنند، چنانچه تا به حال کردهاند

حاج آقا شما بفکر جامعه اسلامی باشید! جامعه انسانی را به ما واگذار کنید. همچنین گوشزد کنم که ملت نمیخواهد به بهشت برود، جناب عالی هم زیادی فشار به فلانتان نیاورید وگرنه قبل از اینکه شما عازم بهشت شوید این ملت جان به لب رسیده شما را هم با خود به جهنم خواهد برد. به سخن سادهتر مُخ‌ات را گاییدام ما نمیخواهیم به بهشت برویم بهشت ارزانی خودت و دیگر ملاهای جاکشی که میخواهند به بهشت بروند بلیتاش را هم خودمان برایتان خواهیم خرید.

اول می‌‌زنند و می‌‌کشند، بعد به تخلفات رسیدگی می‌‌کنند !


تاکتیک کودتاگران اصلا تازه نیست: سیاست شلاق و شیرینییا چماق و هویج را سالهاست که دیکتاتورها به کار می‌‌برند.
آنچه جای شگفتی دارد، رخوت، سستی و سردرگمی یک جنبش میلیونی مردمی در پی کسب آزادی است.

جنبشی با سرمایه تظاهرات میلیونی و حمایت ملی‌ و بین المللی، دارد با بی برنامگی خود را به دست خود تحلیلمی‌‌برد.

کودتاگران از پراکندگی و سرگردانی جنبش سود جسته، دارند مواضع خودشان را مستحکم می‌‌کنند. در مقابل، افراد جنبش دلمشغولند به اینکه آیا رفسنجانینماز جمعه بعدی را خواهد خواند یا نه!

کودتا گران دارند با دمشان گردو می شکنند، که با کشتار ملت، خطر سرنگونی را به تعویق انداخته اند. در مقابل، قربانیان رژیم دارند در مورد تجاوز در زندانها با دخول و دخیل و کلمات مستهجنی از این قبیل جوک سازی می کنند.

وای به حال این ملت!

از قدیم گفته اند: خلایق هر چه لایق

بالاترین دلیشس توییتر فرندفید فیس‌بوک Share in Google Reader


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی