گاف جدید کودتاچیان: بازنشستگی محمود رضائیان 57 ساله به دلیل «سابقه 42 ساله» !

دم خروس در ماجرای تکذیب دفن مخفیانه شهدای جنبش سبز در بهشت زهرا

شبکه جنبش راه سبز(جرس): انتشار خبر دفن مخفیانه و بی نام نشان شماری از شهدای جنبش سبز در قطعه 302 بهشت زهرا که سبب برکناری محمود رضائیان مدیر عامل سازمان بهشت زهرا شد، به رسوایی جدیدی در زنجیره دروغ های بی پایان مقام های مسئول منجر شده است.

در تازه ترین مورد خبرگزاری مهر صبح چهارشنبه ادعا کرد که مدیر عامل سازمان بهشت زهرا « برکنار» نشده بلکه «بازنشسته» شده است، این خبرگزاری همچنین خبر داد که اسد فاضل با حکم محمد باقر قالیباف شهردار تهران به عنوان جانشین محمود رضائیان معرفی شده است.

به نوشته این خبرگزاری«رضاییان پس از 42 سال سابقه کاری در شهرداری تهران با حکم بازنشستگی صبح سه شنبه پس از 24 سال مدیریت سازمان بهشت زهرا این سازمان را ترک کرد

ادعای بازنشستگی محمود رضائیان 57 ساله به دلیل «سابقه 42 ساله» درست در اوج افشای دفن مخفیانه شهدای جنبش سبز،در حالی صورت می گیرد که محمود رضائیان متولد سال 1331 شمسی در دامغان است و در صورت احتساب 42 سال سابقه وی می بایست از 15 سالگی به استخدام شهرداری تهران در آمده باشد!

همزمان و در حالی که «مصاحبه با رسانه های فارسی زبان خارج از کشور» در جلسه چهارم دادگاه نمایشی و در کیفرخواست ادعایی دادستان تهران به عنوان یکی از اتهامات برخی از اعضای حزب مشارکت و از جمله بهزاد نبوی عضو 67 ساله شورای مرکزی مجاهدین انقلاب عنوان شد، اسماعيل دانش پژوه، مدير روابط عمومی بهشت زهرا اجازه یافت تا در مصاحبه ای با اسم و عنوان رسمی خود با رادیو فردا در پراگ، برکناری محمود رضاييان از مدیرعاملی بهشت زهرا را تکذیب و اعلام کند که«محمود رضاييان با ۴۲ سال سابقه بازنشسته شده است»!

روز چهارشنبه نیز سعید خال مشاور مدیرعامل برکنار شده سازمان بهشت زهرا به خبرگزاری مهر گفت که هرگونه «ارتباط این جابجایی با موضوع دفن 44 جسده بی نام و نشان در قطعه 302 را رد می کند»!

راه سبز آزادی



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی