به جمع مادران داغدار و خانواده آن ها به پيونديد، گزارش وبلاگ مادران عزادار از گردهمايی مادران

وبلاگ «مادران عزادار»:

گردهمايی مادران برای حمايت از مادران داغدار و عزادار روز شنبه در پارک لاله با بيش از ۸۰ نفر برگزار شد . تصميم جمع بر آنبود که مادران از ساعت ۷ راهپيمايی به دور استخر را شروع نکنند و با نزديک شدن به پايان ساعت برنامه حرکت را آغاز کنند تانيروهای انتظامی نتواند به سرعت جمع را متفرق کنند .

به جمع مادران هر لحظه اضافه می شد ، ساعت ۵/۷ غروب همه شروع به راهپيمايی آرام کردند و مردمی که دور استخر روی نيمکت ها نشسته بودند با کلماتی دلگرم کننده و يا با علامت پيروزی از جمع حمايت می کردند . تا ساعت ۸ طبق قرار قبلی راهپيمايی انجام شد و ساعت ۸ با اذان مغرب کسانی که روزه بودند با خرمايی افطار کردند و در بين مردم پارک نيز، خرما پخش شد . مردمی که در پارک بودند با اين حرکت آشنايی داشتند و برای پيروزی و به نتيجه رسيدن اين حرکت ، دعا کردند . اين هفته در پارک لاله چهره های شناخته شده ای از هنرمندان و نوسندگان و فعالان جنبش زنان از جمله رخشان بنی اعتمادکارگردان و فعال جنبش زنان ، شهلا لاهيجینويسنده و مترجم و فعال جنبش زنان و خديجه مقدم فعال جنبش زنان و کمپين يک ميليون امضا با تعدادی از دوستانشان به چشم می خورد.خوشبختانه با اينکه تعداد زيادی نيروی انتظامی در پارک مستقر بود و خودرو های سواری و ون پليس در داخل پارک و در نزديکی جمع مادران پارک شده بود هيچ مشکلی پيش نيامد .
به پيشنهاد يکی از مادران به علت تاريکی هوا و تصويب گروه پارک لاله از شنبه آينده برنامه از ساعت ۶ تا ۷ غروب برگزار می شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک ادعای تبلیغاتی دیگر:فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی