واکنش دادستان کل رژیم به نامه های کروبی


خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس): اژه اي با حضور در برنامه‌ زنده گفت‌وگوي ويژه خبري تاكيد كرد: دشمنان بيشترين بهره‌برداري سوء را از نامه‌هاي كروبي كردند.
دادستان كل كشور گفت: تا امروز واقعا با توجه تحقيقات گسترده ميداني و محسوس و غيرمحسوس در خصوص ادعاهاي ارائه شده از سوي كروبي مي‌‌گويم كه نه تنها ادعاهاي كروبي ثابت نشده، بلكه ادعا مي‌كنم اصلا چنين چيزهايي در مورد اين افراد وجود نداشته است. "
اژه‌اي تأكيد كرد: من نمي‌گويم كروبي، اما يك جريان سياسي اين مسائل را كنار هم گذاشته و اين خط نيز دنباله همان قضاياي پس از انتخابات است و ما از اين آقايان مي‌خواهيم كه مقداري به خود بيايند و ببينند كه آب به آسياب چه كسي مي‌ريزند.
وي با بيان اينكه به عنوان وظيفه قانوني و ملي خود اجازه نمي‌دهيم كه اين قضايا ادامه بيابد، تصريح كرد: اينكه اجازه بدهيم كروبي يا هر كس ديگر بخواهد مجددا ادعايي را مطرح كرده و بعد از يك ماه مشخص شود كه اين ادعاها واقعيت خارجي ندارد، كار درستي نيست.
دادستان كل كشور در ادامه اظهار داشت: آقاي داوري از اعضاي حزب اعتماد ملي از افرادي بود كه افراد ياد شده را به كروبي معرفي مي‌كردند و همچنين او كسي است كه با الف.ش در ارتباط است لذا ما در مقام آن بوديم كه ايشان را به دادستاني كل كشور دعوت كنيم و توضيح بخواهيم، و در اين رابطه روز شنبه به دفترم گفتم كه با كروبي تماس گرفته و به وي بگويند كه به داوري بگويد تا به دادستاني مراجعه كند، اما آقاي كروبي را پيدا نكرديم ولي در جلسه بعد از ظهر روز شنبه گزارشي قرائت شد كه در آن آمده بود يكي از افراد دستگير شده، آقاي داوري است.
دادستان كل كشور در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه اين ادعا كه مي‌گويند اسناد و مدارك را از دفتر حزب اعتماد ملي برده‌اند، به اين موضوع مرتبط است يا خير؟ اظهار داشت: من از جزئيات آن قضيه خبر ندارم ولي قطعا با تحقيقات ما ارتباط نداشته است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی