روز قدس به روز ایران سبز تبدیل می شود

فراخوان: تظاهرات میلیونی ایرانی ها در روز 27 شهریور 88 (روز قدس) راس ساعت 9 صبح را باید به «روز سبز» تبدیل کنیم البته نه برای آزادی قدس بلکه برای آزادی خودمان. برای برادران و خواهرانمان که مظلومانه در زندان های جمهوری اسلامی شکنجه شدند و مخفیانه در قطعه 302 بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند. برای نابودی ظالمان


بدون هیچگونه شعار دادن و یا نماد سبزی منتظر میشویم تا جمعیت به بیش از ده ها هزار نفر برسد و سپس همه نماد های سبز رو بالا ببرید و شعار های اعتراض آمیز سر دهید و به سمت میادین اصلی شهر حرکت کنید



دلایل شرکت در روز 27 شهریور- روز قدس

1. روز قدس، روز نشان دادن اقتدار حکومت است و جنبه جهانی دارد بنابراین اگر آنرا به بزرگترین تجمع اعتراضی مردم (مانند نماز جمعه اعتراضی 26 تیر) تبدیل کنیم یعنی بزرگترین شکست جمهوری اسلامی و حتی نابودی آن است.

2. روز قدس یک روز حکومتی است و توسط تعداد زیادی از خبرنگاران پوشش میشود بنابراین «بسیجیان مخ لس» نمی تواند با مردم معترض برخورد خشونت آمیز کنند.

3. «رئیس جمهور موسوی» و «کروبی شیر دل» نیز صد در صد در این روز فراموش نشدنی شرکت خواهند کرد به همین دلیل قشر عظیمی از مردم نیز برای حمایت از آنها در سرتاسر ایران شرکت میکنند.



شیوه اطلاع رسانی:

دوستان فقط به اینترنت اکتفا نکنید و شروع به اطلاع رسانی کنید تا مردم عادی هم در جریان قرار بگیرند مثلا یک نفر روی دیوار ها شعار نویسی کنه و دیگری پوستر پخش کنه. به شکل زیر:

1. اگر هر شخص (دارای پرینتر) فقط 100 کاغذ که محتوی مکان و زمان تظاهرات است را پرینت کند و در خیابان های شلوغ، پاساژ ها، خانه ها و مغازه ها پخش کند بخش زیادی از مردم عادی جامعه که خبر ندارند نیز در جریان تظاهرات میلیونی 27 شهریور قرار میگیرند و این امر دهن به دهن میچرخد و بحث داغ روز بین همه مردم میشود.

2. مطالب بالا را به عنوان یک پست جدید در وبلاگ شخصی خود قرار دهید تا در گوگل در نتایج بالای جستجو قرار بگیرد.

3. از ارسال اس ام اس خودداری کنید چون به راحتی شناسایی میشوید.

4. تمامی چت روم هارو به اشغال خود درآورید و بطور وسیعی اطلاع رسانی کنید تا حتی مردم بیخیال و خوشگذران هم در جریان تظاهرات قرار بگیرند و دهن به دهن بچرخد.


از همین امروز شروع کنید که وقت نداریم. به قول «رئیس جمهور موسوی» هر شخص یک ستاد اطلاع رسانی است.

منبع مطالب فوق : http://www.goodproxy.mihanblog.com/
این روز را نمی توانیم بی خیال شویم. چون روزی است که مجوز برای راهپیمایی وجود دارد و به خوبی می توان نشان داد که چه تعداد از مردم چه خواسته ای دارند. اگر مردم معترض از آمدن خودداری کنند، آنگاه نمی توان نشان داد که ما بیشماریم. نمی توان صحبت کروبی را اثبات کرد
به نظر من رفتن با این تظاهرات حتما باید به همراه علامتی سبز بشاد. چرا که در غیر اینصورت هر شخصی و هر جمعیتی را می توانند در تلویزیون به خود نسبت دهند و بگویند مردم با اغتشاشگران مشکل دارند و آنها از مردم نیستند. اما وقتی علایم سبز در بین مردم به طور انبوه دیده شود هرگز نمی توان آن را پنهان نمود. اینها مدتهاست که در تلاشند تا جنبش سبز را جدایاز ملت ایران بدانند. اما باید این تلاش را در روز قدس بی نتیجه کرد.
روز قدس می تواند تبدیل به روز آزادی میهن و روز ایران سبز شود. مشروط بر اینکه همه کسانی که واقعا دلشان از تجاوزات و بیرحمی ها و قتلها و تقلبهای این حکومت به درد آمده، در پخش این خبر و مخصوصا شرکت در این روز سبز کوتاهی نکنند
روز قدس می توانیم تمام خبرنگارها و فیلمبردارها را با نمادهای سبز بر بالای سر غافلگیر کنیم.
با آرزوی موفقیت برای هر ایرانی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی