خواست مردم رسیدگی عادلانه به پرونده قانون شکنان


ساعت خبر: 14:37 - تاريخ خبر: 08/06/1388

معاون اول قوه قضائیه گفت: رسیدگی عادلانه و قانونمند به پرونده قانون شکنان، خواست مردم است.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس دیوان عدالت اداری درباره دستور جدید رئیس این قوه مبنی بر تشکیل هیئتی برای رسیدگی به پرونده حوادث پس از انتخابات افزود: وظیفه قوه قضائیه دادرسی عادلانه است و این امر درباره همه کسانی که در ایجاد ناامنی، آسیب زدن به اموال عمومی و حیثیت نظام، تشویق اذهان عمومی و نیز افرادی که حقوق متهمان را رعایت نکرده اند، اعمال می شود.

وی رسیدگی عادلانه و قانونمند به پرونده اغتشاشگران و جرایم و تخلفات را دغدغه همه مردم دانست و گفت: این هیئت تلاش می کند تا همه مراحل رسیدگی در تحقیق، دادسرا، دادگاه و صدور حکم به صورت عادلانه و منطبق بر قانون باشد.

رئیسی افزود: هدف هیئت قضایی رسیدگی به پرونده حوادث پس از انتخابات این است تا دادرسی در دادسرا، دادگاه و مراحل دادرسی با دقت لازم ، عادلانه و با سرعت مورد انتظار مردم و مسئولان انجام شود.

وی گفت: نخستین جلسه هیئت قضایی رسیدگی به پرونده حوادث در کمترین زمان ممکن با حضور دادستان جدید، ‌رئیس کل دادگستری و رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران برای پیگیری روند فعالیت ها تشکیل خواهد شد.

معاون اول قوه قضائیه افزود: اکنون در کشور هر کس با هر سلیقه، اعتقاد و گرایشی باید بداند که محور، قانون است و همگان باید در مقابل آن خاضع باشند تا بتوان اوضاع را بر وفق قانون سامان داد.

تیغونک: رئیسی یکی از سه عضو کمیته ی معروف قو قضایی است که مستندات از روز روشنتر و اظهر من الشمس کروبی را رد کرده و با شمشیر چوبی بجنگ واقعیت رفته است!


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی