واكنش رئیس قوه قضائیه به اعمال نفوذ برای آزادی رئیس كهریزك

سرهنگ مذكور كه در دادگاه رسیدگی به جرائم مسئولین بازداشتگاه كهریزك حاضر شده است، مورد اعتراض شدید خانواده‌های قربانیان قرار گرفته و با درخواست آنان، بازپرس دادسرای نیروهای مسلح دستور داد كه در جلسه دادگاه به وی دست‌بند بزنند.



گفته می‌شود رئیس بازداشتگاه كهریزك كه با اعمال نفوذ برخی افراد آزاد شده بود، با دستور آیت‌ا... صادق آملی لاریجانی، مجدداً دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار «آینده»، سرهنگ «ك» رئیس بازداشتگاه كهریزك، با اعمال نفوذ برخی افراد پس از چند ساعت بازداشت آزاد شده بود با كه گویا دستور آیت‌ا... آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه مجدداً دستگیر شده است..

بنابراین گزارش، سرهنگ مذكور كه در دادگاه رسیدگی به جرائم مسئولین بازداشتگاه كهریزك حاضر شده است، مورد اعتراض شدید خانواده‌های قربانیان قرار گرفته و با درخواست آنان، بازپرس دادسرای نیروهای مسلح دستور داد كه در جلسه دادگاه به وی دست‌بند بزنند.

این در حالی است كه گفته می‌شود تلاش‌های گسترده‌ای برای محدود كردن عاملین جنایت‌های كهریزك به مسئولان رده پایین انتظامی و قضایی ادامه دارد.

استفاده از عنوان متخلف برای این افراد در حالی از سوی فرماندهان نیروی انتظامی صورت می‌گیرد كه رهبر انقلاب صراحتاً از واژه جنایت برای این اقدامات استفاده كرده و بر برخورد قاطع و بدون مجامله با عاملین جنایت‌های اخیر تأكید كرده بودند.

منبع: آینده

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی