سید حسین موسوی تبریزی با اشاره به نامه کروبی کتمان وجود چنین مساله ای به ضرر نظام است



24 مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۰۵: سحام نیوز: واقعیت این است ما به اسلام توجه کافی نداریم به طوری که اسلام نسبت به آبروی افراد و حیثیت مردم

سحام نیوز: سید حسین موسوی تبریزی با اشاره به نامه کروبی گفت: واقعیت این است ما به اسلام توجه کافی نداریم به طوری که اسلام نسبت به آبروی افراد و حیثیت مردم بسیار حساس می باشد. امروز کسانی که برای شکل گیری و پایداری این نظام زحمت فراوان کشیده و در زندان ها شکنجه شده اند، مورد بی حرمتی قرار می گیرند.
رئیس خانه احزاب در ادامه گفت: شخصیتی مثل کروبی و هاشمی که زحمات فراوان در ایجاد نظام کشیده اند نمی توانند نسبت به مردم بی تفاوت باشند. به گونه ای که وقتی خبری را می شنوند به یکی از بالاترن مقامات نظام گزارشی داده و ایشان نیز نامه را برای رسیدگی به ریاست قوه قضاییه ارسال می کنند.
موسوی تبریزی اظهار داشت: کتمان این قضیه به ضرر این نظام است. به گونه ای که پوشاندن این مسائل در حقیقت به افراد خود سر اجازه می دهد تا فعالیت خود را انجام دهند.
دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تخریب هایی که در صدا و سیما علیه شخصیت باسابقه نظام صورت گرفت، گفت: رییس جمهور به صورت علنی شخصیت های انقلاب را در مقابل دیدگان همگان متهم به فساد مالی کرده و زحمات تمام طول انقلاب را زیر سوال می برد. چطور می شود که وی آبروی نظام را نبرده است. ولی نامه یکی از با سابقه های انقلاب را هتک حرمت به نظام می دانند.
دادستان حضرت امام(ره) با اشاره به قضاوت شتابزده لاریجانی گفت: در حالی که تنها یک روز پس از اعلام بررسی محتویات نامه توسط رییس مجلس داده شده، ایشان با عجله و در حالی که به تازگی نمایندگان مجلس اجازه بازدید از بازداشتگاه پاسارگاد و شاپور را یافته اند، اعلام کذب بودن محتویات نامه را انجام می دهد.
این فعال سیاسی گفت: یک مسلمان متمدن نیز ممکن است اشتباه کند. به نظر من آقای لاریجانی نیز اشتباه کردند. عجولانه قضاوت نمی کردند لااقل می گفتند تا کنون به چنین موردی برخورد نکرده ایم یا در بررسی ما در زندان اوین چنین مطلبی نبوده است.
موسوی تبریزی گفت: آبرور نظام با مطرح کردن چنین موضوعاتی نمی رود بلکه با عدم بررسی و مجازات نکردن عاملان آن می رود. در حقیقت آنجا که با این عوامل خودسر برخورد نشود آبروی نظام رفته است.
رئیس خانه احزاب با اشاره به ماجرای مربوط به زندان عراق گفت: زمانی که مساله ای در عراق اتفاق می افتد و نمونه ای از رفتار و شکنجه های صورت گرفته در عراق آشکار می شود و رسانه های ما در دفاع از مردم عراق- که به حق نیز باید از مردم مسلمان دفاع کردبصورت جدی وارد می شوند ولی همین رسانه ها با نامه و شخصیت کروبی به صورت بسیار بد برخورد می کنند.
وی در ادامه با اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) گفت: هنگامی که حضرت امیر می خواستند نماز بخوانند، پیره زنی نزد وی آمدند و از ظلم مامور گفت. امام علی (ع) همانجا با بررسی موضوع دستور عزل مامور را دادند. حضرت امیر برخورد با یک مامور را آبروی نظام خویش تلقی نکردند.
موسوی تبریزی در پایان تاکید کرد: کروبی در حقیقت با نامه خود بزرگترین خدمت را به نظام کرده است به گونه ای که با بررسی محتوای نامه اگر شنیده ها اثبات نشود با توجه به اصل برائت، خیال همگان آسوده می شود و اگر هم صحت داشته باشد با مجازات عاملین در هر مقامی به نظام جمهوری اسلامی خدمت کرده ایم.

نظرات

‏mohammad hossein emamparast گفت…
فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی