دست کم چهار نفر از عابرین پیاده، در مقابل دفتر روزنامه اعتمادملی دستگیر شده‌اند

دست کم چهار نفر از عابرین پیاده، در مقابل دفتر روزنامه اعتمادملی دستگیر شدهاند


بامدادخبر: تاکنون، دست کم چهار نفر در مقابل دفتر روزنامه اعتمادملی دستگیر شده اند.

به گزارش خبرنگار بامدادخبر، از بعدازظهر امروز، فضای اطراف دفتر این روزنامه در خیابان کریمخان زند به شدت امنیتی بوده و نیروهای امنیتی-انتظامی کنترل این منطقه را در دست دارند بهطوریکه اعلامیه دهندگان نتوانسته اند اجتماعی را شکل دهند. این درحالی است که روز گذشته اعلامیهای از سوی انصار حزب الله برای تجمع در مقابل دفتر روزنامه اعتمادملی، در نماز جمعه تهران دست به دست میشد.

خبرنگار بامدادخبر همچنین گزارش داده است که عده زیادی از مردم عادی نیز با تردد در پیادهروهای خیابان کریم خان، اتفاقات آنجا را زیرنظر دارند که تاکنون دستکم چهارنفر از عابرین پیاده بدون هیچ دلیل خاصی دستگیر و به اتومبیل نیروی انتظامی که در خیابان خرمشهر مستقر میباشد، منتقل شده اند.

سحامنیوز نیز گزارش داده که نیروهای انتظامی در اطراف ساختمان روزنامه اعتماد ملی در تردد هستند و اوضاع را کاملا زیر نظر دارند. همچنان افراد لباس شخصی مشکوکی در کوچه ها و خیابان های منتهی به ساختمان روزنامه به چشم می خورد.

از پرسنل و خبرنگاران خانم روزنامه خواسته شده بود برای حفظ امنیت به دلیل احتمال آشوب و درگیری امروز به روزنامه مراجعه نکنند. این در حالی است که علی رغم تهدیدها سایر کارکنان به کار خود مشغول هستند.

منبع» بامداد خبر

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی