گزارش تصويري كميته حقيقت ياب از 9تن از كشته شدگان«بسيج» و «لباس شخصي» در حوادث اخير

از میخستان

آگوست 13, 2009

گزارش تصويري كميته حقيقت ياب از 9تن از كشته شدگان«بسيج» و «لباس شخصي» در حوادث اخير

دسته: افشاگري‏هاي فدوي — mikhestan @ 08:42

نصر‌الله ترابي،عضو فراکسيون خط امام مجلس: چرا خبري از ? بسيجي که ادعا مي شود کشته شدند نيست؟

بعد از با خبر شدن از اين موضوع ، بر آن شديم تا كميته حقيقت ياب اين بلاگ را عازم مناطق آشوبزده اين دو ماه اخير شهر تهران كنيم تا گزارش مبوسطي از اين شهداي مظلوم گمنام بسج و لباس شخصي تهيه و جهت تنوير افكار عمومي و زدن لگد محكمي در دهان استكبار جهانخوار به پيشگاه عموم مردم هميشه صحنه دار حزب‏الله تقديم نماييم.

عكس شماره 1
يكي از برادران بسيج طلاب را درست در لحظه به شهادت رسيدن نشان ميدهد.
ايشان بعد از مجاهدتهاي فراوان در راه برقراري آرامش و عدالت در برابر اغتشاشگران ، به طرز مشكوكي به شهادت رسيدند كه در عكس نحوه شهادت ايشان كاملن مشهود است.
مكان : حسينيه علاف‏ها

عكس شماره 2
پوكه 2تن از بسيجيان طلبه غيور را ملاحظه مي‏نماييد كه بدست سبزها بطرز مخوفي امحاء و مفقود الاثر گردانيده ‏شدند و تنها از آنها همين قدر باقي مانده است كه در عكس ملاحظه مي‏‏نماييد.
مكان : مستراح‏هاي مسجد شاه
زمان : يكي از همين روزها

عكس شماره 3
جنازه يكي از عزيزان بسيج را نشان ميدهد كه بدست آشوبگران با مچ بندها و شالهاي سبز كه در عكس بوضوح قابل رويت هستند بطرز دهشتناكي به فيض عظيم شهادت نايل گردانيده شده است.

عكس شماره 4
عده‏اي از عزيزان بسيج را در حال به شهادت رسيدن بر اثر گازهاي سمي شيميايي رسيده توسط سبزها هستند.
طرفداران موسوي حتا از بكار بردن گازهاي سمي شيميايي هم براي به شهادت رساندن بسيجيان سلحشور خودداري نورزيدند.


عكس شماره 5
لحظه به شهادت رسانده شدن يكي ديگر از بسيجيان سلحشور را در اوج مظلوميت و بي‏دفاعي نشان ميدهد.
اين مرده جاويد محمد جواد فرحبخش نام دارد كه در عكس با هاله زرد دور دست راستش در جمع ديگر عزيزان گمنام ملاحظه مينماييد.
تصوير شخص ضارب در ميان عزيزان به شهادت رسيده روي زمين كاملن مشهود است.

عكس شماره 6
عباس رسولي ، يكي ديگر از شهداي پاسدار اين ناآرامي‏ها را در حالي مشاهده مينماييد كه با دست خالي در برابر سبزهاي تا دندان مسلح ، سينه سپر كرده و چند لحظه بعد شربت را به او مي‏نوشانند.
اگر به عكس درست دقت كنيد لحظه اصابت كلت به وي كه باعث پريدنش از اين دنيا مي‏شود را بخوبي مي‏توانيد ببينيد.
كلت نزديك دست راست وي و در حال اصابت به قلب!!!وي مي‏باشد.اين كلت از اسلحه يك سبز شليك شده كه مداركش هم موجوده.


عكس شماره 7
يكي از تكان دهنده‏ترين لحظات اين مدت را نشان ميدهد كه 5تن از نيروهاي مظلوم بسيج بدون هيچ دفاعي توسط يكي از سبزها كاملن مسلح كه به طرز مرگباري روي زمين دراز كشانيده شده است غافلگير و در حال رسيدن به شهادت هستند.
تصوير كاملن گوياي نحوه شهادت اين 5لباس شخصي مي‏باشد كه بر اثر ضربات باتوم اين طرفدار موسوي چگونه به شهادت رسيده‏اند.
اينگونه صحنه‏هاي تكان دهنده كم نبودند.

عكس شماره 8
لحظه حمله يكي از سبزهاي تا دندان مسلح به يكي از برادران بسيجي بي‏دفاع( با كت و شلوار و مبایل دولت در دست) را مشاهده مي‏نماييد، و چند ثانيه بعد فاجعه رخ ميدهد و او به شهادت ميرسد.
ياد و خاطرش را…

عكس شماره 9
يكي ديگر از مدارك علني از شليك منجر به فوت نيروهاي بسيج به دست عمال سبز را مشاهده مي‏نماييد كه در حال به شهادت رسيدن است.
در اين عكس شما كاملن لحظه اثابت كلاشينكف شليك شده از يك فروند تفنگ سبزها را به قسمت شانه اين برادر بسيجي مظلوم نظام ميبينيد.
و اين يكي از هزاران عکسی است كه در روزنامه ها ثبت شده است.
آيا جايي براي انكار داريد سبزهاي مسلح و خطرناك؟

عكس شماره 10
لحظه تكان دهنده حمله و به شهادت رسانده شدن 7نن از شهداي بسيج را در حمله 2تن از حاميان سبز ميرحسين موسوي( يك خانم تا بن دندان مسلح و يك جواني كه در زير موتور شهدا پيراهن آبي به طرز مشكوكي روي زمين دراز كشانيده شده است)ميبينيد.
تكنيك سبزها براي به شهادت رسانيدن عزيزان بي‏دفاع بسيجي‏ و پاسدارمان اصولن دراز كشانده شدن روي زمين و به شهادت رساندن 5-6 بسيجي در آن واحد بوده است كه در همه عكسها به خوبي مشهود است.

عكسهاي شماره 11 و 12
مهندس موسوي با آمدن خود در انتخابات در باغ شهادت را به روي بسيجيان و مشتاقان ايشان بسته بود كه خوشبختانه در اين مدت با هوشياري عزيزان بسيج و لباس شخصي اين در دوباره باز،گشوده و تعريض گرديد.
در اين دو عكس تلاش عزيزان بسيجي را براي باز و تعريض و صاف كردن در باغ شهادت ملاحظه مي‏نماييد و همچنين كمين كردن و آماده حمله شدن نيروهاي سبز با سلاح‏هاي مرگباري كه در دست دارند در داخل حياط خانه كاملن مشهود است.

عكس شماره 13
اين عكس سيد شهيدان اهل خشونت ستار نجفي را نشان ميدهد در لحظه به شهادت رساندن.
وي به طرز تكان دهنده و بي‏سابقه‏اي در حالي كه هيچ وسيله دفاعي در دست نداشت(همانطور كه در عكس مشاهده مي‏نماييد)در حمله 7تن از حاميان جنبش سبز به هلاكت نايل آمد.
به چهره معصوم و دگرگون كننده حال او در لحظه هلاكت توجه كنيد.

عكس شماره 14
حمله انتحاري و مرگبار يكي از حاميان مير حسين به جمع تا دندان بي‏سلاح لباس شخصي‏ و نيروهاي زحمتكش سركوبگر در حال دفاع از جان ،مال و نواميس مردم و به شهادت رسيدن اين گروه گمنام لباس شخصي و غيره و ذالك بدست يك جوان سبز.

عكس اختصاصي از جانباز 150% مغز و روان فاطي رجبي معروف به شمسي پهلون كه از ناحيه مغز مورد تجاوز قرار گرفته و در حين همين تجاوز بر اثر اثبات يك عدد جسم آلت‏گونه سخت به مغزش دچار اختلال حواس گرديده و از آن تاريخ تاكنون از وي خبرهاي ناخوشايندي به گوش ميرسد ، از يابنده تقاظا مي‏گردد وي را به نزديكترين سطل بازيافت محل خود انداخته تا به امين آباد منتقل گرديده و گروهي را از نگراني خارج گردانند.


در آخر تصاوير سلاح‏هاي جنبش سبز كه عزيزان لباس شخصي ، بسيج ،سپاه و انتظامي توسط آنها به فيض نايل گرديدند و شربت نوشانده شدند را در ادامه براي روشن‏تر شدن موضوع ضميمه ميكنم.

اصلي ترين ، كارآمدترين و مرگبارترين سلاح سبزها كه عامل به هلاكت رسيدن جمع كثيري از نيروهاي لباس شخصي ، بسيج ، سپاه ، انتظامي و… تاكنون شده است.

سلاحي بسيار خطرناك و ناشناخته كه در سطح وسيعي ميان حاميان موسوي توزيع گرديده بود و بارها و بارها بر عليه نيروهاي لباس شخصي ، بسيج ،سپاه و نيروي انتظامي بكار گرفته شد.

يكي از سلاح‏هاي سنگين سبزها كه نيروهاي لباس شخصي و بسيج را به شدت زمين گير و گيج و منگ‏‎‏تر از قبل ساخته است.
اين سلاح براي نيروهاي لباس شخصي ، بسيج ، سپاه ، انتظامي و دولت احمدي‏نژاد و همفكران كاملن ناشناخته و غيرقابل درك است.

سلاح مخوفي ديگري كه به شدت قلب بعضي از نيروهاي اصول‏گراي انقلابي معتقد بازگرداندن كشور به شرايط تاريخ صدر اسلام را جريحه‏دار نموده است.

تصويري از يكي از سبزها با سلاحي خطرناك و عامل كشتارجمعي و ساخت كشور استكبار جهاني در دست ، باز هم مسلح بودن خودتان را انكار مي‏كنيد؟

تصويري كه ديگر هيچ جاي شك و شبهه‏اي براي انكار يا ترديد در مسلح شدن و بودن نيروهاي سبز در زمان انتخابات و بعد از آن نمي‏گذارد.
در اين تصوير كه خوشبختانه توسط رسانه‏هاي بين‏المللي ثبت و ضبط شده شما خانم دكتر « زهرا رهنورد » همسر آقاي ريس جمهور« مير حسين موسوي » را با يكي از سلاح‏هاي ابداعي جنبش سبز مي‏بينيد در حال شليك به سمت قلب جهانيان مشاهده مي‏نماييد.
البته به سلاح عجيب خود ريیس جمهور موسوي و نفر پشت سر ايشان هم خوب دقت كنيد.
سبزها آيا بازهم قصد انكار داريد؟


دربخش فانتزی ها

نظرات

‏یک آشنا گفت…
با تشکر از زحمات شما هموطن غیور در روشن ساختن بخشی تا کید می کنم (بخشی) از مصایب و مظلومیت برادران بسیجی و لباس شخصی های این مملکت که جان برکف به مقابله با این اغتشاش گران سر تا پا مسلح می روند
امید است با دیدن این تصاویر که شما زحمت گرد اوری انرا داشتید و توضیحاتی که به قصد تبیین حقایق پنهان و ناگواری که بر سر این مظلومان و بیچاره گان امده هر چه سریعتر این ملت غافل از خواب برخیزند و از ناکرده های شنیع خود توبه کنند

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی