دستپاچگی کيهان و حملات جنون آميزبه کروبی


دستپاچگی کيهان و حملات جنون آميزبه کروبی:
خيانت، بلاهت، شهرت طلبی

روشنگری.حسين شريعتمداری که سوابق شرم آور او به عنوان بازجو و طراح شکنجه در دستگاه امنيتی رژيم توسط زندانيان افشا شده است، از برملا شدن ماهيت حيوانی و پست بازجويان و شکنجه گران رژيم در جريان سرکوب های اخير دستپاچه شده است و حالا که مهدی کروبی هم در نامه خود به رفسنجانی به مساله تجاوز ماموران رژيم اشاره کرده حملات مجنونانه خود را متوجه او کرده است. در شماره امروز کيهان نيز اين روزنامه امنيتی برای دومين روز پياپی به شدت کروبی تاخته و او را به خيانت، بلاهت و شهرت طلبی متهم کرده است.

آقاى خيانت به كروبى مدال شهامت داد (خبر ويژه)

شايعه پراكنى يك نامزد ناكام انتخابات در پوشش نامه نگارى خصوصى به هاشمى رفسنجانى و سپس درز دادن آن در رسانه هاى رسمى وابسته به دولت هاى غربى به مذاق عناصر ضدانقلاب و بدسابقه خوش آمده است.
احمد سلامتيان از عناصر نزديك به گروهك منافقين و دفتر هماهنگى بنى صدر با ابراز ذوق زدگى از شايعه پراكنى اخير كروبى به راديو فرانسه گفت: چنين نامه اى و مسائل عمده نمادينى ]؟![ كه آقاى كروبى مطرح مى كند بى سابقه است. اين جناياتى كه آقاى كروبى مطرح مى كند حتى در تاريخ هم سابقه ندارد و عدالت جمهورى اسلامى را زيرسؤال مى برد. من فكر مى كنم نامه آقاى كروبى از نقطه نظر نمادين، يكى از عمده ترين ادعانامه ها عليه نظام است.
مانور سايت ها و محافل ضدانقلاب روى نامه رسواى مهدى كروبى در حالى است كه رئيس مجلس ديروز با استناد به گزارش هاى هيئت تحقيق مجلس، ادعاهاى مذكور را كذب محض توصيف كرد.
در همين حال روزنامه اعتماد ملى براى ستايش سياهكارى دبيركل حزب، سراغ يكى از بدنام ترين اعضاى حزب مشاركت رفت و از قول وى شجاعت- بخوانيد بلاهت و شهرت طلبى- كروبى را ستود. احمد شيرزاد به اعتماد ملى گفت: بيش از هر چيز بايد شهامت و جلودارى مهدى كروبى را تحسين كنم. توقع از چهره هاى اثرگذار پيگيرى اين ظلم هاست. هرچند كه اكنون در داخل نظام كميته هايى تشكيل شده و برخى نمايندگان مجلس پيگيرى هاى اثرسازى داشته اند اما اين كافى نيست و لازم است چهره هاى برجسته وارد اين مسئله بشوند.
گرفتن تائيديه از اين عضو حزب مشاركت براى شايعه پراكنى بى سند و خيانت آميز كروبى در حالى است كه شخص كروبى در مجلس ششم، مواضع شيرزاد را تكرار دروغ پراكنى ها و سياه نمايى هاى راديو اسرائيل عليه جمهورى اسلامى خوانده بود.
اين واكنش كروبى به نطق پيش از دستور شيرزاد در مجلس بود كه هماهنگ با اتهام پراكنى مقامات و رسانه هاى بيگانه مدعى شده بود ,ايران درباره فعاليت هاى هسته اى خود 19سال به دنيا دروغ گفته و اكنون دم خروس بيرون افتاده است., اما بازرسى هاى گسترده آژانس بين المللى انرژى اتمي، دروغ و خيانت آميزبودن اين اظهارات را ثابت كرد.
حالا معلوم نيست روزنامه آقاى كروبى چگونه به سراغ همين عنصر كذاب رفته تا براى آقاى كروبى عنوان شهامت و شجاعت بتراشد؟ برخى تحليلگران معتقدند ساده لوحى آقاى كروبى در كنار علاقه وى براى سر زبان ها بودن و شهرت اندوزى از طريق جنجال آفرينى باعث اقدام اخير شده است.
گفتنى است ديروز دكتر لاريجانى با استناد به بررسى هاى انجام شده توسط كميته تحقيق مجلس، ادعاى كروبى را كذب محض دانست و برخى از نمايندگان مجلس خواستار محاكمه و مجازات او شدند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی