تجمع مردم در مقابل دفتر روزنامه‌ی اعتمادملی


چاپ ارسال به دوست
نگارش یافته توسط Ali
به گزارش خبرگزاری هرانا، امروز با وجود اعلام سایت اعتماد ملی برای لغو تجمع در مقابل دفتر روزنامه‌ی اعتماد ملی، مردم با شنیدن خبر توقیف موقت روزنامه‌ی اعتماد ملی تصمیم به تجمع در مقابل دفتر این روزنامه گرفتند.
این در حالی است که صبح امروز مرتضوی خبر توقیف اعتمادملی را تکذیب کرد و گفت این روزنامه منتشر خواهد شد. با این وجود از ساعتها قبل، نیروهای امنیتی و نیروی انتظامی در مقابل دفتر روزنامهاعتماد ملی حضور داشت.
از حوالی ساعت چهار بعدازظهر، مردم نیز حضور گستردهیی را در مقابل دفتر اعتماد ملی تشکیل دادند اما با هشدارهای نیروی انتظامی و بسیجیهای مستقر در آنجا پراکنده میشدند و به گروههای کوچکتری تقسیم میشدند.
نیروهای امنیتی سعی در پراکنده کردن این گروهها با پرتاب گاز اشکآور در میان آنها و ضرب و شتم آنها داشتند که مردم با هو کردن نیروها، به هم پیوستند و شعارهای گوناگونی از جمله مرگ بر دیکتاتور و ایرانی باغیرت، حمایت، حمایت سردادند.
این در حالی بود که نیروهای بسیج و امنیتی با موتور به مردم هجوم میآوردند و آن ها را باتوم مورد ضرب و شتم قرار میدادند اما مردم همچنان شعار الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور سر میدادند.
تعداد زیادی نیروی لباسشخصی نیز همرا با بیسیم و دوربین فیلمبرداری در میان مردم حضور داشتند و در حال فیلمبرداری کردن از مردم معترض حاضر در آن مکان بودند.
سپس نیروهای امنیتی با دستگیر کردن تعدادی از معترضان و با ضرب و شتم، مردم را از مقابل دفتر روزنامه به سمت میدان هفت تیر هدایت کردند و مردم هم با سر دادن شعار الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور به تجمع خود و راهپیمایی به سمت میدان هفتتیر ادامه دادند.
هماکنون نیز تعداد بسیار زیادی از نیورهای لباس شخصی در مقابل در ورودی دفتر روزنامه‌ی اعتمادملی و خیابانهای اطراف آن حضور دارند و مانع توقف مردم در آنجا میشوند

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی