اتهام جدید کیهان به کروبی: بازی در زمین صهیونیست ها!


روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه امروز با ادبیات همیشگی به سخنان جدید دبیر کل اعتماد ملی حمله کرد و نوشت:

همزمان با نگراني و برنامه ريزي صهيونيست ها براي كمرنگ ساختن راهپيمايي جهاني روز قدس، دبير كل ناكام حزب اعتماد ملي هم، وارد بازي دشمن شد.
كروبي در جمع اعضاي اين حزب با اشاره به بحث هاي پس از انتخابات و تكرار ادعاي تقلب گفت: شما در روز قدس نيز بار ديگر قدرت مردم را خواهيد ديد و متوجه مي شويد كه مردم از چه فكر و انديشه اي حمايت مي كنند(!)
وي همچنين بدون اشاره به ريشه هاي ناكامي خويش در انتخابات گفت: بنده بدون توجه به تقسيم رأيي كه در انتخابات صورت گرفت، با قاطعيت به راه خودم ادامه دادم و ما بايد در ميدان باشيم و نشان دهيم كه زنده هستيم.
كروبي در عين حال در اظهاراتي كه سردرگمي اش را نشان مي داد، گفت به سمت يك چاه ويل حركت مي كنيم و هيچ كس نمي داند كه سرانجام به كجا خواهيم رسيد. هر چه فكر مي كنيم نمي توانيم به تحليل درستي از اتفاقي كه افتاده است برسيم و سرنوشت مشخص نيست ولي اميدوارم هر چه هست به منافع ملي ضربه اي وارد نشود.
تلاش براي گروكشي در راهپيمايي ميليوني روز قدس كه هر ساله با شكوه و اقتدار تمام برگزار مي شود و كمرنگ كردن هويت ضد صهيونيستي آن، پروژه اي است كه براي اولين بار رسانه هاي آمريكايي و صهيونيستي به پيش كشيدند و آقاي كروبي هم كه ظاهراً طي 6-5 ماه گذشته ظرفيت خوبي براي بازي به نفع دشمن پيدا كرده، اين بار هم براي ايفاي نقش كذايي پالس هاي مثبت مي فرستد. البته برخي مواضع روزنامه اعتماد ملي و كروبي طي چند سال اخير به ويژه ماه هاي گذشته همواره قند در دل آمريكا و رژيم صهيونيستي و دشمنان نشاندار ملت ايران آب كرده و از اين جهت انجام رفتارهاي مشابه از وي، ديگر چندان اسباب شگفتي را فراهم نمي كند. برخي حاميان كروبي نظير زيدآبادي صراحتاً در نوشته ها و تحليل هاي خود از رژيم جنايتكار اسرائيل حمايت كرده اند.
گفتني است پنج شنبه گذشته شماري از عناصر نفوذي در تحكيم به ملاقات كروبي رفتند و از وي به خاطر مواضع ساختارشكنانه و ضد انقلابي اش تشكر كردند. يكي از اعضاي اين طيف- كه پيش از اين از تحريم كنندگان انتخابات به شمار مي رفتند - به كروبي گفته است «چهار پنج ماه قبل از انتخابات موضع ما تحريم انتخابات بود و ليكن همسويي و معرفي تيمي مجرب از سوي شما باعث شد تا شما به عنوان اولويت دفتر تحكيم انتخاب شويد و امروز شجاعت و صداقت شما در حالي كه همچون بسياري از مدعيان سكوت را مصلحت نمي دانيد، ما را بيش از پيش در انتخابمان روسفيد كرده است»! ديگر عضو گروهك مذكور نيز به كروبي گفته است «ما در اين شرايط انتظاري جز ثابت قدمي شما نداريم».
نزديك ترين اطرافيان كروبي از وي به عنوان فردي به شدت تأثيرپذير و احساساتي ياد مي كنند. به نظر مي رسد رأي 330 هزار نفري ضربه روحي بزرگي براي كروبي بوده و وي مي كوشد با انجام رفتارهايي هر چه راديكال تر و بازي به هر قيمتي- و لو در زمين دشمن- به حاميانش بباوراند كه خود را نباخته و همچنان «شيخ اصلاحات» است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی