ایرنا:معنای حرف خاتمی چيزی جز ضديت با ولايت فقيه نيست


ایرنا: عضو هيات رييسه مجلس خبرگان رهبري گفت: با وجود برگزاري مراسم تنفيذ و تحليف رياست جمهوري هنوز هم عده اي شائبه تقلب در انتخابات را مطرح مي کنند.

آيت الله سيد احمد خاتمي در مسجد النبي نارمک افزود: يک آقايي (محمد خاتمی) طي روزهاي گذشته در سخنان خود خواستار تدبير در شائبه بي اثر بودن راي مردم شده است که البته منظور از شائبه از نظر وي تقلب است.

وي اظهار داشت: اين آقا در شرايطي دم از تقلب مي زند که در اعترافات آشوبگران مشاهده کرديم کلمه تقلب رمز اغتشاشات بوده است.

خاتمي با بيان اينکه معناي اين حرف چيزي جز ضديت با ولايت فقيه نيست ،افزود: نگاه ما به ولايت فقيه سياسي نيست ، بلکه نگاه ديني است که بر اساس آن بايد از ولي فقيه پيروي کرد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد« اين عده معتقدند جمهوريت و اسلاميت در خطر است در حالي که جمهوريت به معناي رقم زدن سرنوشت جامعه به دست مردم است .

وي افزود: در تاريخ بعد از انقلاب و رفراندوم جمهوري اسلامي که 98 درصد مردم در پاي صندوق هاي راي حاضر شدند ، شرکت 85 درصدي مردم در دهمين دوره رياست جمهوري بي سابقه است با اين وجود اين آقا باز هم مي گويد جمهوريت در خطر است.

عضو هيات رييسه مجلس خبرگان رهبري ابراز داشت: پس از سخنان رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد مشاهده کرديم که کساني به صراحت و آشکارا در مقابل ولي فقيه ايستادند و به رغم اقدامات موثر معظم له براي اعتماد سازي و تاکيدات ايشان در برگزار نکردن تظاهرات و اردوکشي هاي خياباني ، عده اي به اين صحبت ها گوش نکرده و به صدور بيانيه هاي شورشي ادامه دادند.

خاتمي با بيان اينکه متاسفانه برخي از کساني که ادعاي نخبه و روشنفکر را دارند در اين امتحان مردود شدند ، يادآور شد: براي اينکه کشور به جلو حرکت کند بايد از ولي فقيه اطاعت کرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود از مديريت مرد در خانه به عنوان يکي از مصاديق مفهوم مهندسي اسلامي نام برد و افزود: مديريت به دو صورت طبيعي يا دستوري است که البته مديريت مطلوب از نظر اسلام همانا مديريت طبيعي است که افراد بدون هرگونه اهرم قانون مجازات و مخالفت اطاعت مي کنند.

خاتمي با اشاره به اينکه مديريت مرد در خانه يک مديريت اسلامي است اظهار داشت: در اين نوع مديريت ، مدير بايد ضمن مشورت با زير مجموعه خود به گونه اي رفتار کند تا افراد در برابر سخنان او فرمان بري داشته باشند.

ایران پرس نیوز

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی